וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לעניינים: אנדי מארי ניצח את מתאו ברטיני בבייג'ינג

המדורג ראשון בעולם לשעבר השיג את ניצחונו הגדול ביותר מאז הקאמבק - 6:7 (2), 6:7 (7) על המדורג 13 בעולם. ניצחון לדג'וקוביץ' ביפן

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. GettyImages
לאט לאט. מארי/GettyImages

אנדי מארי רשם הבוקר (שלישי) את ניצחונו המשכנע ביותר מאז שב לסבב, כשהתגבר על המדורג 13 בעולם מתאו ברטיני שהגיע לחצי גמר אליפות ארצות הברית האחרונה 6:7 (2), 6:7 (7) בטורניר בייג'ינג (סך פרסים: 3.6 מיליון דולר). זהו ניצחונו השלישי של המדורג ראשון בעולם לשעבר מאז שב מפציעה, ואף שהמשחק ארך למעלה משעתיים, שמר הבריטי על קור רוח בשוברי השוויון.

"היה קשה", הודה מארי, שלא היה רחוק מלהודיע על פרישה מהענף בתחילת השנה. "לא שיחקתי הרבה משחקים, בסופו של דבר פשוט ניסיתי להילחם התקפית כמה שרק הצלחתי. זה עלה לי בכמה נקודות אבל גם עזר לי, הצלחתי לנצח בסופו של דבר". בסיבוב השני יפגוש מארי את קמרון נורי (69 בעולם) לדרבי בריטי.

טניסאי-על נוסף שמנסה לחזור לעצמו הוא נובאק דג'וקוביץ', שניצח הבוקר בסיבוב הראשון של אליפות יפן הפתוחה (סך פרסים: 1.89 מיליון דולר) 4:6, 2:6 את אלכסיי פופירין האוסטרלי. המדורג שני בטורניר בורנה צ'וריץ' הודח כבר בסיבוב הראשון, אחרי הפסד 6:4, 4:6, 7:6 (5) לטארו דניאל המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully