וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדאלאס מתמוגגים מלוקה דונצ'יץ', גולדן סטייט חושבת על גמר נוסף

"מעולם לא ראינו מישהו כמוהו ב-NBA", אמר קרלייל על הכוכב שלו. הווריירס אופטימיים, אף שקליי תומפסון לא יחזור לפני פגרת האולסטאר

מתוך יוטיוב

בווידאו: דונצ'יץ' ופורזינגיס מצטלמים ונהנים

לאחר עונת רוקי שעלתה על הציפיות, בדאלאס מקווים שלוקה דונצ'יץ' יביא אותם לפלייאוף ב-2019/20. במדיה דיי שערכו המאבריקס, התמוגג המאמן ריק קרלייל מהרכז בן ה-20 שלו. "לא הייתי מחליף אותו בטרייד באף שחקן בליגה", אמר. "אחד הדברים שעושים אותו כל כך מיוחד זו היכולת לעשות את ארבעת השחקנים טובים יותר. הוא שחקן ייחודי, רכז ייחודי, מעולם לא ראינו שחקן כמוהו ב-NBA".

העונה לדונצ'יץ' יהיה שותף של ממש בקו הקדמי - קריסטאפס פורזינגיס, שטען שהוא בריא ב-100 אחוז וכבר מחכה לעלות לפרקט. "יש לי נעליים ענקיות למלא", אמר על האיש אותו הוא מחליף - דירק נוביצקי. "לי וללוקה יש נעליים עצומות למלא, בהתחשב בכל מה שדירק עשה עבור המועדון והעיר, אבל אנחנו נרגשים. נהיה סיוט עבור קבוצות אחרות".

גם לוקה עצמו התייחס לעידן שאחרי נוביצקי: "אנחנו חייבים ללכת בדרכו. כמה זמן הוא היה פה, 21 שנה? כל עוד יאהבו אותי, גם אני אישאר פה. הרגשתי את הלחץ מאז גיל 16, אני אוהב את הלחץ".

גם גולדן סטייט ערכה את המדיה דיי שלה לקראת עונת ה-NBA שבפתח, והחדשות הגדולות ביותר שיצאו קשורות בקליי תומפסון. הצלף הנפלא שקרע את הרצועה הצולבת במשחק מספר 6 של הגמר מול טורונטו אשתקד ככל הנראה ישוב לשחק העונה, אבל זה לא יקרה לפני פגרת האולסטאר. "הוא בסדר", אמר הג'נרל מנג'ר בוב באיירס. "נעדכן שוב סביב פגרת האולסטאר, זה לא אומר שאז הוא יחזור - רק שאז נעדכן".

תומפסון עצמו אמר בנושא: "אעשה מה שהקבוצה תגיד לי. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לחזור מהר מדי, בעיקר לשחקן כמוני שרוצה לשחק עד שנות השלושים המאוחרות. עד כמה שזה הורג אותי, אצטרך להיות סבלני". על שיתוף הפעולה העתידי עם דיאנג'לו ראסל אמר תומפסון: "זה יהיה קל, הסגנון שלי יכול להתאים לכל אחד. דיאנג'לו שחקן נהדר, עם הריווח שיהיה לו כאן הוא יהיה מצוין".

על אף הפציעה של תומפסון והעזיבה של קווין דוראנט, דריימונד גרין משוכנע שגולדן סטייט יכולה לשוב לגמר שישי ברציפות. "אני לא ממש מבין מה הציפיות של כולם, אבל יודע מה הציפיות שלי והן לא השתנו. הן תמיד אותו הדבר". כשנשאל נקודתית האם הווריירס מסוגלים להעפיל לגמר נוסף, השיב: "האם סטף קרי עדיין בקבוצה שלנו? קליי תומפסון? כן".

גם קרי מאמין בקבוצתו המתחדשת. "כל עוד יהיה לנו את אותו בסיס, המטרה תהיה זהה. הדבר הכיף הוא שעכשיו אנחנו הולכים לשחזר חלק מהדברים ולשלב את החתיכות החדשות בפאזל. חמשת הגמרים האחרונים נעשו בצורה מסוימת, מעכשיו נהנה אפילו יותר. אנחנו יודעים מי נמצא בקבוצה הזאת ויועדים שזה ייראה אחרת, אבל אפשר לסמוך על DNA האליפויות שלנו.

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, קליי תומפסון. AP
אל תמהרו להספיד אותם. גרין ותומפסון/AP

עוד בליגה

* יאניס אנטטוקומפו לא אוהב את השאלות על עזיבה אפשרית את מילווקי כשחוזהו יסתיים: "אני חושב שזה יהיה חוסר כבוד עבור חברי לקבוצה אם אדבר על סיום החוזה שלי. כשיגיע הזמן נדבר על זה, כרגע אנחנו לא שם".

* אלווין ג'נטרי מנסה להוריד את מפלס הלחץ מזאיון וויליאמסון: "לא נבקש ממנו לשים גלימה ולעוף ולהציל את המועדון. הוא יהיה שחקן טוב מאוד וישתפר מיום ליום".

* בן סימונס נשאל האם הוא מתכוון לזרוק שלשות העונה. "אם תהיה זריקה פנויה, אקח אותה", השיב.

* דמיאן לילארד אופטימי מהסיכויים של פורטלנד ללכת עד הסוף השנה: "הכוונה שלנו היא לזכות באליפות, אני חושב שהמנטליות שלנו השתנתה וכך אנחנו חושבים כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully