וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מכבי ראשון לציון הפסידה 88:55 לפרומיתיאס פטראס

2.10.2019 / 21:08

שחקניו של גיא גודס לא הצליחו להסתדר עם הקבוצה היוונית, שעלתה ליתרון 0:11 כבר בפתיחה והיתה עדיפה על ראשון לציון בכל עמדה. הקבוצה מעיר היין קלעה ב-29 אחוזים בלבד לשתי נקודות

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
לא הצליח להשפיע על המשחק. דריל מונרו/ברני ארדוב

הופעת הבכורה של מכבי ראשון לציון הערב (רביעי) ביורוקאפ היתה במעמד צד אחד, לטובת היוונים (55:88). מכדור הביניים הראשון ועד לבאזר של סיום המשחק האורחים שלטו בקצב, ופשוט היו גדולים בכמה מידות על שחקניו של גודס, שלא הצליחו לסגור את הפער המוקדם שיצרו האורחים מיוון. נקודות אור בודדות בקבוצה מעיר היין ניתן למצוא אצל ג'ורדן סווינג ואדם אריאל בערב קליעה טוב, אצל המנצחים כריס באב בלט מעל כולם עם 19 נקודות. אף שחקן לא קלע בספרות כפולות בראשון לציון, וקבוצתו של גודס קלעה רק ב-29 אחוזים לשתי נקודות.

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יש לו הרבה חומר למחשבה אחרי התבוסה. גיא גודס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

היוונים פתחו את המשחק עם תשע נקודות רצופות, ללא מענה משחקניו של גודס, שלקח פסק זמן מוקדם. קאסלאקיס התחיל את הריצה של הקבוצה האורחת עם שלשה, ולאנגסטר התחיל את המשחק חזק עם אסיסט, חטיפה ושתי נקודות. הכתומים מעיר היין לא מוצאים את הדרך לטבעת, כאשר גם שתי זריקות עונשין של וויליאמס מוצאות דרכן החוצה.

ראשון לציון עלתה על לוח התוצאות כאשר ג'ורדן סווינג קלע את השלשה הראשונה שלו הערב, השעון הראה 5:19 לסוף הרבע, לוח התוצאות הראה 3:13 לטובת היוונים. שלשה של סאדלר צימקה את ההפרש במקצת, 8:16 לאורחים. סווינג עם שש נקודות שמר על המארחת במשחק, אך קבוצתו של גודס איבדה חמישה כדורים ברבע הראשון ושילמה על כך מחירים כבדים, במיוחד כאשר האורחים קולעים ב-66 אחוזים לשלוש נקודות.

דקה וחצי בתוך הרבע השני, ראשון לציון עדיין תקועה על 13 נקודות. פטרס עלו ל-20 הפרש אחרי שתי נקודות של פיאלר, 13:33. אחרי חמש נקודות רצופות של מונרו והמילטון, המאמן היווני לקח פסק זמן. המחצית הרעה של ראשון לציון המשיכה, כאשר כריס באב עלה ל-13 נקודות עם השלשה השנייה שלו הערב, 22:41 ליוונים. לקראת סוף הרבע, הייתה ריצת 0:7 של הכתומים בזכות נקודות חשובות של צ'וברביץ' ואדם אריאל מהספסל, 31:42. האיש של היוונים בדקות אלה הוא קאסלקיס, שבזכות 10 נקודות שלו האורחים בורחים שוב, 33:52 לטובת היוונים במחצית.

כריס באב שחקן פרומיתיאס פטראס, עוז בלייזר שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
עוז בלייזר רודף אחרי כריס באב/ברני ארדוב

את המחצית השנייה פתחו האורחים עם נקודות מהירות של מונרו. שלשה של סווינג קבעה 38:56 לטובת האורחים, כאשר באב ולנגסטון בולטים. שתי הקבוצות משחקות מפוזר, מחטיאות ומאבדות כדורים. אחרי ריבאונד הגנה, היוונים רצו ואליס סיים עם שתי נקודות קלות, וגודס הזעיק פסק זמן, 38:63. אליס, אגב, כבר עם שלוש חסימות במשחק, שתיים מהן ברבע השלישי, שהסתיים בתוצאה 44:71 לטובת האורחים.

שתי הקבוצות לא מצאו את הטבעת ברבע הרביעי, עד שעוז בלייזר קלע אחרי מהלך יפה מתחת לסל, אחרי שלוש וחצי דקות משחק. עוד שלשה של אדם אריאל, השלישית שלו עד כה, קובעה את התוצאה, 49:73 לטובת היוונים. בסיום ההתמודדות, אין לראשון לציון ולו שחקן אחד עם ספרות כפולות, מנגד היוונים נהנים מארבעה שחקנים עם יותר מעשר נקודות. תוצאת הסיום: 55:88

קלעו לראשון לציון: דבון סאדלר, ג'ורדן סווינג ואדם אריאל (9 כ"א), דריל מונרו (8), אלכס המילטון (6).

קלעו לפרומיתיאס פטראס: כריס באב (19), לנגסטון הול (12), אולכסנדר ליפובי (11), גאורגיוס בוגריס, לאונידאס קאסלאקיס (10 כ"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully