וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט עשוי לחזור לאמן את נבחרת גאנה: "אם תהיה הזדמנות, אסכים בשמחה"

המאמן שהדריך את הכוכבים השחורים מ-2014 ועד 2017 סיפר: "יש לי זיכרונות טובים מאוד מהקדנציה הראשונה ואני מאוד אוהב את גאנה"

AP

בווידאו: אברהם גרנט מתראיין לתכנית "טוכמן וחמי" לאחר סיום דרכו בגאנה ב-2017

הקדנציה של אברהם גרנט כמאמן נבחרת גאנה הגיעה לסיומה בפברואר 2017, אז הסכימו הוא וההתאחדות על סיום דרכו בשורות הכוכבים השחורים לאחר ההדחה בחצי גמר אליפות אפריקה. אלא שגרנט, כך מתברר, לא שולל אפשרות של קאמבק.

"אני מאוד אוהב את גאנה, אז למה לא? אם תהיה לי אפשרות להדריך שוב את הכוכבים השחורים, אקבל אותה בשמחה", אמר הישראלי לתחנת רדיו בגאנה. "אני לא יכול להגיד מה קורה איתי עכשיו אבל יש לי זכרונות טובים מאוד מהקדנציה הראשונה, כי באליפות אפריקה הראשונה שלי הגענו לגמר והפסדנו בפנדלים, ובשנייה הגענו עד חצי הגמר. מאוד נהניתי".

לא כולם חלקו את ההנאה הזו. במהלך תקופתו בנבחרת, מ-2014 ועד 2017, זכה הישראלי לשבחים לצד ביקורות רבות על התנהלותו, ובפרט על כך שבילה חלקים רבים מזמנו באירופה והיה שב לאפריקה רק ימים ספורים לפני משחקים. מאז שעזב, שימש גרנט כמאמן וכיועץ בנורת'איסט יונייטד מהליגה ההודית. גאנה, מצידה, אכזבה באליפות אפריקה השנייה, וסיימה במקום ה-12 בלבד. מאמנה הנוכחי הוא עדיין האיש שהחליף אותו ב-2017, ג'יימס קווסי אפיה.

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
היו רגעים טובים, היו רגעים טובים פחות. גרנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully