וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רין קין: "קשה לצפות במנצ'סטר יונייטד, זה מפחיד כמה איכות חסרה להם"

שחקן העבר קטל את האקסית ("המחצית השנייה היתה עלובה"), שרשמה את פתיחת העונה הגרועה ביותר מזה 30 שנה, ובכל זאת תמך בהישארותו של סולשיאר. שמייכל האשים את פוגבה ("לא עושה הרבה עבור הקבוצה"), אובמיאנג מספר על חייו של חלוץ בעידן ה-VAR

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס מצטייני השנה של פיפ"א

באופן מסורתי, התרגלנו שהמפגשים בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל מובילים למשחקי כדורגל התקפיים, מהנים ודרמטיים. המשחק אמש (שני) היה הכי רחוק מזה שאפשר - 1:1 משעמם ודלוח, שהוביל לפתיחת העונה החלשה בתולדות השדים האדומים - תשע נקודות בלבד אחרי שבעה מחזורים. מדובר בפתיחה גרועה יותר גם מהפתיחה המסויטת אשתקד (אז היו ליונייטד עשר נקודות).

"לא ייאמן כמה רע המשחק הזה", אמר פרשן סקיי ספורטס וכוכב יונייטד לשעבר רוי קין במחצית. "חסרה איכות, השחקנים מתקשים לעמוד על הרגליים, הרבה כרטיסים צהובים, מעט משמעת. אבל היעדר האיכות מפחידה". דעותיו של קשר העבר לא השתנו אחרי שריקת הסיום. "המחצית השנייה היתה מחרידה, פשוט עלובה. ארסנל הגיבה היטב אבל קשה לקחת הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה". כשנשאל מי מהשתיים תסיים העונה בטופ 4, השיב: "בהתבסס על המשחק הזה - אף אחת מהן".

קין הוסיף וניתח את הקבוצה בה הפך לסמל - קבוצה שכל כך רחוקה משנות הזוהר שלו, של אלכס פרגוסון ושל אחרים: "לצפות בהם זו עבודה קשה, אבל אני מניח שגם לשחקנים קשה. זה פשוט לא קורה, אבל צריך להמשיך הלאה ולקוות שמתישהו זה ישתנה. הם חייבים להשיג תוצאה גדולה בקרוב כדי לתת קצת ביטחון לשחקנים. יונייטד תהיה חייבת להשקיע בינואר, והיא כנראה תעשה זאת, אבל האם באמת יש שחקנים טובים בינואר? ממה שראיתי בינתיים, אם למישהו יש סיכוי להיכנס לטופ 4 זה דווקא לווסטהאם או לסטר".

למרות זאת, כשנשאל האם קבוצת הפאר המדשדשת צריכה להחליף את חברו הטוב אולה גונאר סולשיאר, השיב: "לא, הם צריכים להישאר איתו, ב-100 אחוז. אם הוא קיבל חוזה, שיתמכו בו וימשיכו איתו ויעניקו לו כמה שחקני רכש".

שחקן עבר נוסף של השדים האדומים שהיה ביקורתי במיוחד הוא פטר שמייכך, שהפנה את האצבע המאשימה אל עבר פול פוגבה: "הוא משחק ממש למעלה, אני לא מבין מה התפקיד שלו בקבוצה הזאת. הוא לוקח כל כך הרבה תשומת לב וזה מרגיש כאילו הוא הילד הבעייתי של הקבוצה. אנחנו צריכים להבין מה התפקיד שלו, וכרגע זה די מבלבל. הוא לא משחק כפי שתפקד בעונה שעברה ואפשר לשמוע שהאוהדים לא ממש אוהבים אותו, כי הוא לא עושה הרבה עבור הקבוצה".

סולשיאר עצמו התעקש בסיום: "היו הרבה מאוד דברים שנתנו לי ביטחון להמשך. זה היה עוד משחק שהובלנו ולא הצלחנו להבקיע את השני. נצטרך ללמוד מזה, צריכים להיות מדויקים יותר בשני צידי המגרש".

מי ששוב גנבה את ההצגה היתה מערכת ה-VAR, שאישרה את שערו של פייר אמריק אובמיאנג, שנפסל תחילה בטענה לנבדל. "הייתי משוכנע שלא היה נבדל", אמר החלוץ הגאבוני. "הופתעתי מהשריקה, אבל סיימתי כרגיל. אני תמיד מנסה להבקיע, גם אם יש שריקה. ה-VAR קצת מוציא את הכיף מהחגיגות, זו תחושה מוזרה, אי אפשר לחגוג ב-100 אחוז, אבל בסדר".

גם דויד דה חאה מתקשה להתרגל לחיים עם מערכת הווידאו: "דעתנו הוסחה. גם אם הקוון משאיר את הדגל למטה, אנחנו יודעים שיש VAR. אבל אין מה להגיד, זו היתה טעות גדולה שלנו, אפשרנו להם שער חוץ חשוב ואם נרצה לסיים בטופ 4, אנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה באולד טראפורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully