וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אני יודע שהפרמיירליג מרגשת עבור האוהדים, אבל ליגת האלופות זה גם נחמד"

מאמן מנצ'סטר סיטי סבור שצריך למשוך יותר אוהדים למשחקי הבית במפעל האירופי: "נגיד להם באופן ברור: 'אנחנו יכולים לעשות את זה'"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאו מסי, יורגן קלופ ומייגן ראפינו בטקס נבחרי השנה של פיפ"א

מנצ'סטר סיטי תשחק את משחק הבית הראשון שלה מחר (שלישי, 22:00) בליגת האלופות מול דינמו זאגרב, ופפ גווארדיולה סבור שצריך למשוך את האוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה כפי שהם עושים במשחקי הליגה: "אני יודע שעבור האוהדים הפרמיירליג יותר מרגשת, אבל ליגת האלופות זה גם נחמד", אמר המאמן. "ננסה למשוך את האוהדים ונגיד בקול ברור: 'אנחנו יכולים לעשות את זה'".

כמו בעונה שעברה, ישנם עדיין מספר לא מבוטל של כרטיסים זמינים למשחק הקרוב, והקהל לא מגיע בהמוניו לאיתיחאד למשחקי ליגת האלופות. בשנים קודמות, הופעותיה של קבוצתם במפעל היו פחות מרשימות, כאשר התכולים הגיעו רק פעם אחת לחצי הגמר תחת מנואל פלגריני ב-2016. בזמן שעבר מאז, הסיטיזנס זכו בשתי אליפויות, האחרונה כחלק מטרבל מקומי. בתקופתו של גווארדיולה במועדון מנצ'סטר סיטי הגיעה פעמיים לרבע גמר ליגת האלופות, אבל הודחו בשלב זה על ידי ליברפול וטוטנהאם.

מנצ'סטר סיטי אוהדים. GettyImages
אולי הדור הצעיר יתמוך גם במשחקי ליגת האלופות/GettyImages

"עשינו סקרים בקרב האוהדים והם מעדיפים, בפער דיי גדול, זכייה בפרמיירליג", אמר הספרדי. "אני לא יודע למה זה ככה, אבל זו המציאות במועדון שלנו ועלינו לקבל זאת. באופן אישי אני חושב שזה בגלל שפעם המועדון הזה לא השתתף בתחרות הזו. האוהדים שלנו היו בבארים בערבי ליגת האלופות, צופים בליברפול ומנצ'סטר יונייטד, זו תרבות המועדון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully