וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העבירה הקשה: וונטז בורפיקט הושעה לכל העונה

הליינבקר האלים של אוקלנד נכנס קסדה בקסדה בג'ק דויל מאינדיאנפוליס וספג את ההשעיה הארוכה בתולדות הליגה על עבירה: "הוזהרת, והמשכת לשבור חוקים שנועדו להגן עליך ועל יריבך", כתבה לו הליגה. הוא צפוי לערער. פיטסבורג הביסה את סינסינטי במאנדיי נייט

תקדים ב-NFL: וונטז בורפיקט, הליינבקר של אוקלנד ריידרס, הושעה על ידי הליגה לכל המשך העונה (13 שבועות פלוס פלייאוף) בשל העבירה הקשה שביצע אמש (ראשון) על הטייט אנד של אינדיאנפוליס, ג'ק דויל.

לאחר שדויל תפס מסירה במהלך הרבע השני, בניצחון של אוקלנד על הקולטס 24:31, בורפיקט נכנס בו בעוצמה, קסדה בקסדה. תחילה, השופטים זרקו דגל לעבירה, אך לאחר התייעצות הוא הורחק מהמשחק ובעודו עושה את דרכו בריצה קלילה לחדר ההלבשה, נראה מנופף לשלום, מחייך ושולח נשיקות לעבר אוהדי הקולטס הזועמים ביציעים.

הליגה הודיעה כי בורפיקט לא יקבל משכורת עד לתום העונה והוא כמובן צפוי לערער על ההחלטה. מדובר בהשעייה הארוכה ביותר בתולדות הליגה על עבירה שנעשתה במהלך משחק, כאשר ה"שיא" הקודם עמד על חמישה משחקים.

סגן נשיא ה-NFL ג'ון ראניון שלח לבורפיקט מכתב: "אין נסיבות מקלות על מהלך שכזה. המגע שיצרת לא היה נחוץ, הוא היה אלים והיית צריך להימנע ממנו. על מעשיך, ספגת הרחקה מהמשחק. לאור מעשיך האלימים בעבר, הוזהרת על ידי ועל ידי הליגה שאלימות בעתיד תוביל לעונשים מוגברים. למרות זאת, המשכת לשבור את החוקים שנועדו להגן עליך ועל יריבך מסכנות לא נחוצות".

זו הפעם הרביעית בקריירה של בורפיקט, אחד השחקנים האלימים בליגה, בה הוא מושעה. אם ההחלטה לא תשונה, הוא יחצה את רף חמישה מיליון הדולרים אותם הפסיד בגלל השעיות וקנסות שספג לאורך השנים.

שמו עלה לאחרונה לאור הבלגן הגדול סביב אנטוניו בראון, שכן בפלייאוף ב-2016, בורפיקט נכנס בצורה דומה בתופס, קסדה בקסדה והשבית אותו עם זעזוע מוח. יש המאמינים כי אותה כניסה פגעה בבראון גם לטווח ארוך והיא לכל הפחות אחד הגורמים בהתנהלות הבעייתית והמשונה שלו. בורפיקט הושעה גם ב-2017 אחרי כניסה מלוכלכת באנתוני שרמן מהצ'יפס במשחק קדם עונה וב-2018 בשל שימוש בחומרים אסורים. בסיום אותה עונה, הוא שוחרר מסינסינטי בתום שבע שנים בקבוצה ובפגרה חתם בריידרס לעונה עבור חמישה מיליון דולר.

*** המחזור הרביעי ננעל עם נוקאאוט של פיטסבורג (3:1) לסינסינטי (4:0), 3:27, שהבהיר שיש קבוצות חלשות ויש קבוצות ממש גרועות. הבנגאלס עוד הובילו 0:3 בתום הרבע הראשון, אך נמחקו לגמרי משם והלאה ומייסון רודולף היה מדויק (24 מ-28) ויעיל (229 יארד וצמד טאצ'דאונים). אנדי דלטון לעומת זאת, היה איום ונורא, עם 171 יארד, איבוד באוויר ופאמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully