וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד ופוגבה כשירים למשחק נגד ארסנל, גרינווד צפוי לפתוח בחוד

שני כוכבי מנצ'סטר יונייטד עברו מבחן כשירות הבוקר, כאשר הצרפתי צפוי לפתוח בקישור, והאנגלי כנראה ימשיך לנוח. במועדון משוועים לניצחון אחרי פתיחת עונה מגומגמת

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאו מסי, יורגן קלופ ומייגן ראפינו בטקס נבחרי השנה של פיפ"א

מרכוס רשפורד ופול פוגבה כשירים למשחק המאתגר שמצפה לקבוצם מנצ'סטר יונייטד מול ארסנל היום (שני, 22:00, ספורט 1), כך עלפי "מירור" הבריטי. שני כוכבי השדים האדומים היו בספק להתמודדות, אך בדיקת כשירות שערכו היום בבוקר הראתה ששניים מהכלים ההתקפיים העיקריים של אולה גאנר סולשיאר העונה יוכלו לקחת חלק בהתמודדות.

במסיבת העיתונאים ביום שישי אמר סולשיאר שהסיכוי שרשפורד יהיה כשיר לא גדול, אחרי שהשחקן יצא באמצע המשחק מול ווסטהאם בעקבות פציעה לפני שמונה ימים. לפוגבה היתה פציעה קלה בקרסול אותה ספג במשחק הגביע מול רוצ'דייל ביום רביעי האחרון.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
צפוי לפתוח בקישור של השדים האדומים. פול פוגבה/GettyImages

הצרפתי צפוי לפתוח בהרכב בקישור הקבוצה, כאשר ליידו סקוט מקטומיניי הסקוטי. בתפקיד החלוץ צפוי להמשיך מייסון גרינווד הצעיר, כאשר רשפורד ינוח גם במשחק הקרוב.

סולשיאר יכול רק לקוות שהחלוץ הצעיר יספק שערים עבור השדים האדומים, שמתקשים למצוא את הרשת לאחרונה: "אנחנו צריכים להבקיע יותר שערים, בהחלט. אנחנו עובדים על שיפור בהבנה של השחקנים אחד את השני ובשיפור התנועה על המגרש", אמר המאמן. "התחלנו לא יציבים, אבל עכשיו, הגנתית לפחות, התייצבנו. עם החלק הקדמי אנחנו עדיין לא מרוצים".

מנצ'סטר יונייטד ניצחה רק שניים מתוך ששת המשחקים הראשונים בליגה העונה וכבר נמצאים 13 נקודות מאחורי ליברפול שבמקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully