וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר בייג'ינג: סימונה האלפ הודחה, ביאנקה אנדרסקו "לא זוכרת איך מרגיש הפסד"

הרומנייה (5 בעולם) עדיין סובלת מכאבי גב והפסידה 6:2, 6:3 לאלכסנדרובה בסיבוב השני. זוכת אליפות ארה"ב האריכה את רצף הניצחונות שלה ל-14

מתוך יוטיוב

בווידאו: קבלת הפנים לביאנקה אנדרסקו אחרי זכייתה באליפות ארה"ב

כשלושה שבועות לפני טורניר גמר הסבב, סימונה האלפ הודחה היום (שני) כבר בסיבוב השני של טורניר בייג'ינג, כשהפסידה 6:2, 6:3 תוך קצת יותר משעה ליקטרינה אלכסנדרובה הרוסייה, המדורגת 38 בעולם. הרומנייה (5 בעולם) זכתה לפני כחודשיים וחצי בטורניר ווימבלדון, אבל סובלת לאחרונה מבעיות גב שגם גרמו לה לפרוש מטורניר ווהאן בשבוע שעבר, והפעם נשברה לא פחות משש פעמים.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
כבר אורזת. סימונה האלפ/GettyImages

ביאנקה אנדרסקו, הזוכה המפתיעה של אליפות ארה"ב שנערכה בתחילת החודש, נזקקה למאמץ לא קטן במשחק הראשון שלה מאז הגמר בניו יורק, כשניצחה 2:6, 6:2, 1:6 לאחר כמעט שעתיים את אלכסנדרה ססנוביץ' מבלארוס (60). הקנדית בת ה-19 ביצעה לא פחות מ-31 שגיאות בלתי מחויבות, אבל בכל זאת האריכה את רצף הניצחונות שלה ל-14. בסיבוב השני היא תפגוש את הבלגית אליס מרטנס (23).

"אני לא רוצה להישמע שחצנית או משהו כזה, אבל די שכחתי איך זה מרגיש להפסיד משחק", סיכמה אנדרסקו. "אני חושבת שזה דבר טוב. כשאני עושה מדיטציה, אני תמיד מנסה להרגיש את התחושה הזו, שלי מנצחת. זה טוב ששכחתי את התחושה האחרת".

מדיסון קיז האמריקאית (15) ניצחה 4:6, 6:7 (5) את קרולינה מוכובה הצ'כית ותפגוש בסיבוב השני את בת ארצה ג'ניפר בריידי (66) שהדיחה את אמנדה אניסימובה (29) עם 7:6 (4), 6:7 (2), 3:6 ורשמה את הניצחון הכי גדול שלה על מדורגת זה חצי שנה.

ביאנקה אנדרסקו טניסאית קנדית. GettyImages
לא הרשימה, אבל ניצחה. ביאנקה אנדרסקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully