וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אינטר זה הבית שלי"

"המיוחד" שומר מקום חם בלב למועדון איתו זכה בטרבל היסטורי ב-2010, אך גם פוסל חזרה אפשרית לסרייה A: "לא רואה את העתיד שלי באיטליה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס נבחרי השנה של פיפ"א

בפעם האחרונה שז'וזה מוריניו אימן באיטליה, זה הסתיים בטרבל היסטורי עם אינטר ב-2010. עשור שלם כמעט עבר אך "המיוחד", שהספיק מאז לאמן בריאל מדריד, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד לא שוכח את התקופה היפה בנראזורי, עליה הוא מדבר בגאווה גם היום.

"אינטר זה הבית שלי ומוראטי (מאסימו, נשיא המועדון דאז) נשאר עדיין הנשיא שלי וחבר. הוא כמו משפחה בשבילי. כולם במועדון הזה מיוחדים מאוד", אמר המאמן הפורטוגלי לתקשורת האיטלקית. "חלק מהעבודה שלי זה לפתח יחסים של אמפתיה עם האוהדים, וזה מה שהיה עם אינטר. כשאני מצטרף למועדון, אני לובש את החולצה וחי אותה. אני נותן את כולי".

ז'וזה מוריניו מאמן אינטר לאחר זכייה בליגת האלופות. Shaun Boterill, GettyImages
"אינטר זה הבית שלי". ז'וזה מוריניו/GettyImages, Shaun Boterill

מוריניו התייחס גם לעזיבה לריאל מדריד בתום אותה עונה: "אם הייתי מסרב לריאל באותו זמן, זו הייתה הפעם השלישית שאני עושה את זה, ואחת השאיפות שלי היתה לקחת אליפות בספרד. לא רציתי לפספס את ההזדמנות הזו", הסביר.

על אף המילים החמות שהיו למאמן להגיד על התקופה שלו באיטליה ובאינטר, הטיל מוריניו ספק בנוגע לאפשרות שיחזור לאמן בארץ המגף: "לא עבדתי כבר שבעה או שמונה חודשים, אז נראה מה יהיה, אבל לא חושב שאחזור לעבוד באיטליה", אמר. "זו רק תחושה, אבל לא רואה את העתיד שלי שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully