וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטחה חסרת תקדים וסכום שיא ממכירות כרטיסים: ריבר ובוקה נערכות לחצי הגמר

פחות משנה אחרי הדרמה והאלימות בגמר גביע ליברטדורס, היריבות המושבעות חוזרות לזירת הפשע במונומנטל, הפעם בחצי הגמר. כל הכרטיסים נמכרו, כ-2,000 אנשי ביטחון ינסו לשמור על הסדר

AP

בווידאו: תזכורת קטנה מאירועי השנה שעברה

פחות משנה אחרי המפגש ההיסטורי ביניהן בגמר גביע ליברטדורס והאירועים האלימים שגרמו להעברת משחק הגומלין למדריד, ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס מתעמתות שוב באותו מפעל, רק הפעם בחצי הגמר. ריבר, שזכתה בתואר בשנה שעברה אחרי 1:3 בהארכה בסנטיאגו ברנבאו, תארח את המשחק הראשון בלילה שבין שלישי לרביעי (3:30, ספורט 2) והגומלין ייערך בבומבונרה בחלוף שלושה שבועות. המנצחת תתמודד בגמר מול יריבה ברזילאית, שכן בחצי הגמר השני משחקות גרמיו ופלמנגו.

אוהדי ריבר פלייט לפני הסופרקלאסיקו. רויטרס
רק שיהיה משחק. אוהדי ריבר פלייט/רויטרס

בעקבות התקריות בשנה שעברה, אז אוהדי ריבר פלייט קיבלו את פני היריבה המושבעת עם השלכת אבנים על אוטובוס הקבוצה, ניפוץ שמש וריסוס גז פלפל שגרם לפציעתם של כמה משחקני בוקה, הפעם נערכה משטרת בוקה ג'וניורס בכוחות מתוגברים לקראת מבצע אבטחה ייחודי. כ-2,000 אנשי ביטחון יפעלו במונומנטל (1,200 שוטרים ו-750 מאבטחים) כשהאוטובוס של בוקה יזכה לליווי משטרתי וסביב מאמן הקבוצה גוסטבו אלפרו יהיו אנשי ביטחון עם מגנים פלסטיים שקופים, למקרה שייזרקו עליו חפצים. כפי שהיה במשחק הליגה בין הקבוצות בתחילת החודש (0:0), רחובות רבים בסביבת האצטדיון ייחסמו לתנועה עד שאנשי בוקה יגיעו בשלום לתחומי האצטדיון.

כל הכרטיסים למשחק נמכרו כבר לפני כמה ימים, עם תגמול שיא של 120 מיליון פסוס (כמעט שני מיליון יורו). רק אוהדי ריבר רשאים להיות באצטדיון, וכ-70 אלף מהם מקווים לראות ניצחון על היריבה המושבעת, אחרי שלא זכו לראות את ההנפה בשנה שעברה בעקבות העתקת הגומלין למדריד.

דניאלה דה רוסי שחקן בוקה ג'וניורס. AP
בוקה כנראה תשמור אותו לגומלין. דניאלה דה רוסי במשחק הליגה מול ריבר/AP

שני המאמנים כבר פרסמו את הסגלים שלהם למשחק. אלפרו כלל את דניאלה דה רוסי ופאולו גולץ הפצועים, כשלגבי האיטלקי הוותיק יחכה המאמן עד לרגע האחרון. גם אדוארדו סאלביו, שהתאמן בנפרד השבוע, נמצא בסגל ולא בטוח שיוכל לשחק. אצל מרסלו גז'ארדו ייעדרו הקפטן לאו פונסיו והקולומביאני חואן פרננדו קינטרו, מגיבורי הזכייה בשנה שעברה שקרע את הרצועות בברכו השמאלית. לוקאס פראטו וניקולאס דה לה קרוס עדיין בספק, אבל נמצאים בין 23 השחקנים שנרשמו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully