וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה דורש ממנצ'סטר יונייטד 600 אלף יורו לשבוע

אם השדים האדומים יסכימו, הצרפתי יהיה בעל השכר הגבוה בפרמיירליג. בתקשורת האנגלית נטען כי השחקן מעוניין לעזוב בינואר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס נבחרי השנה של פיפ"א

פול פוגבה ממשיך לייצר כותרות. עוד במהלך הקיץ התבטא הקשר הצרפתי במהלך צילומי פרומו לאדידס וטען ש"הוא צריך אתגר חדש במקום אחר". פוגבה נשאר במנצ'סטר יונייטד בסופו של דבר, ואף התחיל את העונה עם הופעה מצויינת בניצחון השדים האדומים 0:4 על צ'לסי, אך מאז הספיק להיפצע והתקשה לייצר מומנטום חיובי.

בכלי התקשורת באנגליה נטען כי פוגבה שוב חושב על עזיבה, ודורש ממנצ'סטר יונייטד משכורת שיא של 600 אלף יורו לשבוע (30 מיליון לשנה - פי שניים משכרו הנוכחי!) כדי להישאר במועדון. על פי הדיווחים ריאל מדריד ומועדונו לשעבר של הקשר, יובנטוס, עוקבים בדריכות אחר השתלשלות העניינים.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
דורש שכר חריג. פול פוגבה/רויטרס

חוזהו של פוגבה במנצ'סטר יונייטד אמור להסתיים בעוד כשנתיים, כשלמועדון יש אופציה לשנה נוספת. במידה וייעתרו לבקשתו, יהיה השחקן בעל המשכורת הגבוהה ביותר בפרמיירליג, ואף ירוויח יותר ממה שמקבל כיום כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס. עם זאת, בהחלט ייתכן שהצרפתי דורש את הסכומים האסטרונומיים כחלק מניסיונות לסלול את דרכו מחוץ לקבוצה בינואר.

אתמול (ראשון) התבשר מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר כי ייתכן ופוגבה לא יעמוד לרשותו במשחק היום מול ארסנל (22:00, ספורט 1). השדים האדומים מגיעים למשחק במומנטום שלילי, לאחר שהפסידו בליגה לווסטהאם ואחרי הניצחון בגביע הליגה על רוצ'דייל הקטנה שהגיע רק לאחר בעיטות הכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully