וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סקולה: "נרגש להגיע למילאנו, זה מיוחד עוד יותר בגלל מסינה"

המאמן היווה שיקול מכריע והארגנטינאי בן ה-39 הצטרף לסגל המסקרן של הקבוצה האיטלקית: "מרגש לקבל הזדמנות כזו בשלב הזה של הקריירה"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר גמר גביע ווינר

ממש כבדרך אגב, הודיע אמש (ראשון) אטורה מסינה על הצטרפותו של לואיס סקולה לסגל המסקרן של מילאנו. שחקן הפנים הארגנטינאי בן ה-39, שהוביל את נבחרתו לגמר אליפות העולם עם טורניר נהדר, הצטרף לסרחיו רודריגס, מייקל רול, נמניה נדוביץ', ולדימיר מיצוב, שלווין מאק ואחרים, ולמעשה חוזר ליורוליג לראשונה מאז עבר מטאו ויטוריה הבאסקית ל-NBA ב-2007.

מסינה היה השיקול המכריע מבחינת סקולה, שאמר: "אני נרגש שקיבלתי את ההזדמנות לשחק במילאנו בשלב כזה של הקריירה שלי. זה אפילו מיוחד יותר שיש לי אפשרות לשחק עבור מאמן כמו מסינה. זה יהיה כיף".

חריסטוס סטברופולוס, הג'נרל מנג'ר של אולימפיה, התייחס להחתמה והבהיר: "רצינו את סקולה כי פרט לאיכויות שלו כשחקן, יש לו את כל התכונות שאנחנו מחפשים בשחקנים שבחרנו לפרויקט הזה".

שחקן נבחרת ארגנטינה לואיס סקולה. GettyImages
קאמבק מעניין ליורוליג. לואיס סקולה/GettyImages

סקולה, שהופיע ב-743 משחקים ב-NBA במדי יוסטון, פיניקס, אינדיאנה, טורונו וברוקלין, שיחק בשנתיים האחרונות בשנגחאי שארקס הסינית והפתיע את כולם עם היכולת הגבוהה שהפגין במונדובאסקט. הוא סיים את הטורניר בבייג'ינג עם 17.9 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק, כשהפך לקלע השני בטיבו בתולדות אליפויות העולם ולמלך הכדורים החוזרים בהיסטוריית המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully