וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו קאבס נפרדה מג'ון מאדון, נקבעו משחקי הפלייאוף

המאמן שהוביל את הקאביז לשבירת הקללה ב-2016 הולך הביתה אחרי עוד עונה מאכזבת. גם קלינט הרדל פוטר מפיטסבורג בתום תשע עונות. העונה הסדירה ננעלה, סנט לואיס זכתה ב-NL מרכז

ג'ו מאדון מאמן שיקגו קאבס במצעד האליפות. רויטרס
רגעי שיא לצד רגעים פחות נעימים. מאדון/רויטרס

העונה הסדירה ב-MLB הגיעה הלילה (בין ראשון לשני) לקיצה עם שתי הכרעות: אוקלנד הפסידה 3:1 בסיאטל, אך למזלה גם טמפה ביי פישלה עם הפסד 8:3 בטורונטו והאייז יהיו אלה שיארחו את משחק הווילד קארד של ה-AL.

סנט לואיס מצדה, טיילה מול הקאבס המפורקים וזכתה ב-NL מרכז על חשבון מילווקי (שהפסידה 4:3 בקולורדו ב-13 אינינגים) ותשחק בוושינגטון בווילד קארד.

זה יהיה המשחק שיוציא את הפלייאוף לדרך, בלילה שבין שלישי לרביעי (3:08). למחרת (3:00), ייפגשו אוקלנד וטמפה ביי. שתי סדרות הסיבוב הראשון ב-NL ייפתחו בלילה שבין חמישי לשישי ושתי אלה של ה-AL יצטרפו ביום הבא.

*** שתי קבוצות הודיעו כי הן נפרדות מהמאמנים שלהן. שיקגו קאבס שלחה הביתה את ג'ון מאדון, האיש שעזר לה לשבור את הקללה והביא לה אליפות גדולה ב-2016. בשלוש העונות שחלפו מאז, הקאביז לא ממש התקרבו לתואר, עם תבוסה 4:1 לדודג'רס בגמר ה-NL ב-2017 והפסד לקולורדו בווילד קארד אשתקד.

לאחר שהקבוצה נותרה מחוץ לפלייאוף העונה, בשיקגו החליטו שהגיע הזמן להיפרד ממי שזכה במאמן השנה ב-2008 ו-2011 עם טמפה ביי וב-2015 עם הקאבס. מאדון ניצח קרוב ל-60 אחוז ממשחקיו בשיקגו, בחמש עונות.

עוד אחד שפוטר הוא קלינט הרדל, שאימן את פיטסבורג בתשע השנים האחרונות. הפייראטס יסיימו את העונה הנוכחית במקום האחרון ב-NL, עם המאזן הגרוע ביותר שלהם מאז 2010. הרדל זכה בתואר מאמן העונה ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully