וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה בספק לארסנל, עמנואל פטי: "אני כבר לא מזהה את מנצ'סטר יונייטד"

התותחנים ינסו לנצל את פציעת הכוכב כדי לנצח באולד טראפורד לראשונה זה 12 משחקים. סולשיאר: "גם רומא לא נבנתה ביום אחד" (ב', 22:00, ספורט1)

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס מצטייני השנה של פיפ"א

המחזור השביעי בפרמיירליג יגיע מחר (שני, 22:00, ספורט1) לסיומו עם המשחק המרכזי שיפגיש את מנצ'סטר יונייטד וארסנל באולד טראפורד. השדים האדומים מגיעים אחרי עוד שבוע קשה, שהתחיל בהפסד ליגה לווסטהאם והמשיך עם ניצחון בפנדלים בלבד על רוצ'דייל הקטנה בגביע הליגה. ניצחון על היריבה השנואה אולי יוציא את אולה גונאר סולשיאר ושחקניו לדרך חדשה, כשבאופק - עוד שלושה שבועות - משחק בית מול ליברפול.

התותחנים, לעומת זאת, מתחילים להתחבר בזמן האחרון ומגיעים עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות - אחד בליגה האירופית (0:3 בפרנקפורט), אחד בליגה (2:3 על אסטון וילה) ואחד בגביע הליגה (0:5 על נוטינגהאם פורסט). הקטור ביירין שרשם הופעת בכורה העונה באמצע השבוע לא ייכלל בסגל, קירן טירני שרשם גם הוא בכורה ככל הנראה יתחיל על הספסל. אלכסנדר לקאזט יחמיץ להיעדר.

רשימת הנעדרים של יונייטד ארוכה יותר וכוללת בין היתר את אריק באי, אנתוני מרסיאל, מרכוס רשפורד, דיוגו דאלוט ואולי גם את פול פוגבה ולוק שואו, הנמצאים בספק להתמודדות. סולשיאר עשוי להפתיע ולפתוח עם מייסון גרינווד בן ה-17, בידיעה שהשדים האדומים לא הפסידו לארסנל בתיאטרון החלומות בליגה כבר 12 משחקים ברציפות.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
רשימת הפצועים ארוכה גם בלעדיו. פוגבה/רויטרס

"אנחנו מנסים לבנות כאן תרבות חדשה, קבוצה חדשה, לאחד את כולם יחד", אמר סולשיאר. "האם זו העבודה לה ציפיתי? כן. אף פעם לא אמרתי שהתיקון יהיה מהיר, זה יקרה צעד אחר צעד. רומא לא נבנתה ביום אחד. אנחנו זקוקים לזמן".

שחקן ארסנל לשעבר עמנואל פטי כלל לא חושש מהשדים האדומים: "מאז שאלכס פרגוסון עזב, אני כבר לא מזהה את מנצ'סטר יונייטד. הם צריכים להפחיד את היריבות, אבל זה לא קרה כבר הרבה זמן. זה מפתיע, כי הם מבזבזים כל כך הרבה כסף, אבל השחקנים שלהם - אלה לא השחקנים שאתה מצפה לראות במנצ'סטר יונייטד. הם פשוט לא מספיק טובים. לארסנל יש סיכוי טוב מאוד לנצח, וזו תקופה טובה לפגוש את יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully