וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פרייבורג ניצחה 1:2 את פורטונה דיסלדורף ועלתה למקום השלישי

הקבוצה של כריסטיאן סטרייך שמרה על מאזן החוץ המושלם והפכה פיגור בזכות ג'ונתן שמידט (45) ולוקה ואלדשמיט (81). 0:4 להרטה על קלן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס פרסי השנה של פיפ"א

המחזור השישי בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון גברה פרייבורג 1:2 על פורטונה דיסלדורף ועלתה למקום השלישי, לאחר מכן התפוצצה הרטה ברלין עם 0:4 על פ.צ. קלן.

seperator

פורטונה דיסלדורף - פרייבורג 2:1

שימו לב לנתון הבא: הקבוצות היחידות בחמש הליגות הבכירות שהיו בפיגור פחות זמן מפרייבורג העונה הן רומא (20) ואינטר (0). הערב היתה הקבוצה של כריסטיאן סטרייך שלוש דקות בפיגור (בסך הכל העונה: 21), אבל גם אותו היא ידעה להפוך במהרה: רוון הנינגס כבש ראשון (42), ג'ונתן שמידט איזן מקרוב (45) לוקה ואלדשמיט (81) כבש את שער הניצחון בתום מבצע אישי נהדר, שהעלה אותו ואת חבריו למקום השלישי בטבלה, עם אותו מספר נקודות והפרש שערים כמו ר.ב. לייפציג השנייה, מרחק נקודה בלבד מבאיירן מינכן שבפסגה. כמו כן, מאזן החוץ המושלם של פרייבורג נשמר - ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים בכל המסגרות העונה.

שחקני פרייבורג חוגגים. GettyImages
גם כשהיא בפיגור, זה זמני. פרייבורג חוגגת/GettyImages

פ.צ. קלן - הרטה ברלין 4:0

אחרי רצף של שלושה הפסדים, הרטה שינתה כיוון והערב, עם ניצחון הבונדסליגה הגבוה ביותר שלה מאז דצמבר 2015, זינקה מהתחתית הלחוצה למרכז הטבלה. עבור קלן זהו הפסד שלישי ברציפות ותבוסה שנייה ברציפות, אחרי ה-4:0 שחטפה מבאיירן מינכן בשבת שעברה. ג'באירו דילרוסון הפגיז את הראשון (23), ודאד איבישביץ' הכפיל (58) ואז מיד השלים צמד (62), דדריק בויאטה הפך את זה להשפלה עם נגיחה מדויקת בדקה ה-83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully