וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר ליורוליג לראשונה מאז 2007: לואיס סקולה חתם במילאנו

לאחר המונדובאסקט המופלא, שחקן הפנים בן ה-39 מצטרף לפרויקט של מסינה. ווילבקין נבחר לשחקן ה-35 בטיבו ביורוליג, חימקי הביסה

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר גמר גביע ווינר

לאחר המונדובאסקט המופלא, במהלכו סחב את נבחרת ארגנטינה כל הדרך לגמר הסנסציוני, שב לואיס סקולה ליורוליג. אטורה מסינה הודיע הערב (ראשון) ששחקן הפנים בן ה-39 חתם במילאנו ומצטרף לסגל מסקרן מאוד הכולל בין היתר גם את סרחיו רודריגס, מייקל רול, נמניה נדוביץ', ולדימיר מיצוב, שלווין מאק ואחרים.

מבחינת סקולה תהיה זו חזרה ליורוליג לראשונה מאז עזב את טאו ויטוריה ל-NBA ב-2007. באליפות העולם האחרונה, כאמור, היה בשיאו, כשהוביל את האלביסלסטה בנקודות (17.9) וריבאונדים (8.1) למשחק, בדרך למקום בחמישיית הטורניר.

* על אף שחסרה שוב רבים מכוכביה - ביניהם אלכסיי שבד, טימופיי מוזגוב ואנתוני גיל הפצועים - השיגה חימקי מוסקבה ניצחון שני בליגת ה-VTB - הפעם 63:86 על קאלב האסטונית. יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי הקרוב נהנתה מ-16 נקודות של יאניס טימה, סטפן יוביץ' הוסיף 12 ו-6 אסיסטים.

לואיס סקולה שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
חוזר ליורוליג. סקולה/רויטרס

דירוג 100 השחקנים הטובים ביורוליג

באתר "יורוהופס" ממשיכים לדרג את 100 השחקנים הטובים ביותר ביורוליג, וכעת הגיעו למקומות 40-31. כוכב מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין הוצב במקום ה-35, והוא הצהוב החמישי ברשימה עד כה אחרי יובל זוסמן (92), טיילר דורסי (80), נייט וולטרס (74) וקווינסי אייסי (70).

"לווילבקין היו הופעות נהדרות בחזרתו ליורוליג ובעונת הבכורה שלו במכבי תל אביב לאחר הזכייה ביורוקאפ, אבל היו גם ערבי קליעה מסויטים לסקורר האמריקאי היעיל", נכתב על הרכז. "מכבי תצטרך שווילבקין ייקח אחריות ויראה שהוא מסוגל להוליך סגל עם שאיפות להצלחה אירופית שחמקה מהקבוצה בשנים האחרונות. אם יהיה יציב יותר במשחק שלו, הוא יכול להפוך למנהיג שמכבי צריכה כדי לרוץ לפלייאוף".

חלק מהשמות הגדולים שכבר הופיעו ברשימה: גוסטבו איון (33), ג'ימר פרדט (37), תומא הרטל (40), טייריס רייס (43), רודי פרננדס (44), אנטה טומיץ' (46), כריס סינגלטון (47), ג'ייסי קארול (62), גרג מונרו (67) וג'פרי טיילור (81).

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
רק צריך להיות יציב יותר. ווילבקין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully