וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולבס מוכנה לשלם לריאל מדריד 20 מיליון ליש"ט על מרטין אודגור

בקבוצה האנגלית עוקבים אחרי הכישרון הצעיר של הלבנים, ואפילו שלחו סקאוטים לצפות בו משחק. הזאבים מאמינים שראשי ריאל מדריד יסכימו לשמוע הצעות על השחקן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאו מסי וירגן קלופ בטקס נבחרי השנה של פיפ"א

וולבס האנגלית עוקבת אחרי מרטין אודגור, שחקנה של ריאל מדריד שמרשים מאד העונה במדי ריאל סוסואידד, אצלה משחק בהשאלה. לפי הדיילי מייל הבריטי, הזאבים שלחו סקואטים למשחקה האחרון של סוסיאדד, בו הכישרון הנורבגי בן ה- 20 סיפק בישול נדיר בניצחון קבוצתו 0:3 נגד אלאבס.

אודגור עבר לריאל מדריד ב-2015 תמורת כ-4 מיליון יורו, אך לא הופיע רבות במדים הלבנים. תחילה היה בהשאלה בליגה ההולנדית, שם שיחק בהירנפיין ובעונה שעברה בויטסה. העונה עשה קפיצת מדרגה לליגה הספרדית, וילד הפלא לא מאכזב ומושך תשומת לב.

מרטין אודגור שחקן ריאל מדריד. GettyImages
אחד הקשרים הטובים ביותר בליגה הספרדית העונה. מרטין אודגור/GettyImages

וולבס, שהתחילה את העונה בצורה מעט מגומגמת, מחפשת חיזוק בהתקפה, ונונו אספיריטו סנטו שם לב לאודגור. בקבוצה מאמינים שראשי ריאל מדריד יהיו פתוחים להצעות הנוגעות לשחקן הנעות בטווח המחירים של כ-20 ליש"ט, סכום אותו הזאבים יכולים להוציא בחלון ההעברות בינואר.

למרות זאת, לוולבס צפוייה תחרות רבה על שירותיו של הנורבגי אם אכן הוא יהיה זמין במחירים אלו, ולא בטוח שההצעה שלהם תהיה מספיק אטרקטיבית עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully