וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אנחנו עדיין רק ב-60% מהיכולת שלנו"

28.9.2019 / 23:41

מאמן מכבי תל אביב לא יצא מגדרו למרות ה-0:4 הגדול בטדי: "נבין למה אנחנו עדיין לא בשיא ונעבוד לשפר את זה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אושר גדול במכבי תל אביב בעקבות ה-0:4 הענק מול בית"ר ירושלים הערב (שבת) במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. צ'יקו אופואדו כבש צמד (45 ו-58), יונתן כהן הוסיף אחד בכדור חופשי (50) ורוסלן ברסקי גם מצא את הרשת (63).

מאמן הצהובים ולאדן איביץ' אמר אחרי המשחק: "אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה. לא היה משחק קל בכלל. בהתחלה זה היה שקול ועד לדקה האחרונה של המחצית הראשונה זה היה משחק קשה מאוד. הבקענו שער בדקה קריטית לפני המחצית וזה נתן לנו ביטחון במחצית השנייה. לפני השער הזה אני חושב שיצרנו לפחות שלושה מצבי הבקעה ובית"ר לא יותר מאחד. אני מאמין שעבדנו טוב מאוד הערב וזו התוצאה שאנחנו ראויים לה".

איביץ' נשאל האם זו מכבי תל אביב שהוא רוצה לראות וענה: "אנחנו עדיין ב-60 אחוז מהיכולת שלנו. למה זה ככה? אנחנו נבין למה זה ככה ונעבוד קשה כדי לתקן את זה. אני שמח שיש שחקנים שחזרו לשחק אחרי תקופה ארוכה וזה מרחיב את הסגל שלנו. מדובר בשחקנים איכותיים ויש להם עכשיו הזדמנות לשחק וזה תלוי בהם. אבל אנחנו לא נמצאים איפה שהיינו רוצים להיות".

מאמן הצהובים נשאל האם הופתע מהחולשה של היריבה וענה: "בית"ר היא קבוצה שמשחקת עם הרבה שחקנים מקדימה. השחקנים שלנו ידעו לעצור אותם מקדימה ולשלוט במשחק מההתחלה עד הסוף. העבודה שלי היא לעשות שיעורי בית בכל משחק ולא חשוב אם שיחקתי נגד היריב באמצע השבוע. זה רק 3 נקודות ורק משחק אחד. יש לנו עוד הרבה משחקים, כשהבא הוא בשבת הבאה נגד הפועל חדרה וז המשחק חשוב מאוד". איביץ' נשאל מה שינה מהמשחק בגביע הטוטו בשלישי, בו הפסידה קבוצתו 2:0 לאותה בית"ר ואמר: "בגמר ספגנו שני שערים בסיום המשחק וזה אומר שהיינו לא מרוכזים. אי אפשר להשוות את שני המשחקים האלה. אלה משחקים שונים. כל השחקנים שלי עבדו קשה והוכיחו את עצמם".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אני מאמין שעבדנו טוב מאוד הערב וזו התוצאה שאנחנו ראויים לה". איביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully