וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוואט: "אם להגיד את האמת, יותר מנקודה לא הגיעה לנו. משחק חלש"

באשדוד מאוכזבים מיכולתם של השחקנים אחרי ה- 1:1 מול הפועל חיפה, שמצידם מאוכזבים מכך שאיבדו נקודות במשחק בו הראו עליונות על כר הדשא: "זה תיקו בטעם הפסד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: בית"ר ירושלים זוכה בגביע הטוטו

בתום המשחק בין מ.ס אשדוד להפועל חיפה, שני מאמני הקבוצות יצאו מאוכזבים. הפועל חיפה הראתה עליונות על הקבוצה מהדרום, אך נעצרה במשקוף ארבע פעמים ולא הצליחה להבטיח את הניצחון. מן העבר השני, רוני אוואט מאוכזב מהיכולת שהראו שחקניו, אבל מעודד מהנקודה ומרצף המשחקים ללא הפסד של אשדוד.

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לדבריו, לאשדוד לא הגיע לנצח הערב. רוני אוואט/לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט: "אם להגיד את האמת, יותר מנקודה לא הגיעה לנו. היה לנו הרבה מזל. חיפה שיחקה טוב יותר מאיתנו פרט ל-20 הדקות האחרונות. אם אנחנו לוקחים מהמשחק הזה נקודה, זה הדבר היחיד שאני שמח ממנו. זה היה המשחק הכי חלש שלנו מתחילת העונה. ניתן את הדעת על זה. לפחות שמרנו על מאזן נקי מהפסדים. הימרנו פה על כל הקופה, שיחקנו בסוף עם שישה חלוצים וכמעט בלי שחקני ההגנה. ברמה המנטאלית אני שמח שאנחנו לא מוותרים עד השנייה האחרונה. גם ב-1:1 חיפשנו להכריע את המשחק. אנחנו עם ניצחון אחד וארבע תוצאות תיקו. היינו שווים קצת יותר נקודות. היום שיחקנו פחות טוב, אבל ידענו לחזור למשחק, לעשות את ה-1:1 ולחפש את הניצחון".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "זה תיקו בטעם הפסד. שיחקנו טוב מאוד לאורך דקות רבות של המשחק, הגענו לאינסוף מצבים. צריך לבדוק את המידות של השערים פה, אולי הן קצת קטנות. זעזענו את הקורות והמשקופים. אני מרוצה מאוד מהצורה בה אנחנו סופגים. במשחקים כאלה אתה יכול להיענש אם אתה לא כובש. הם יצאו קדימה והימרו על כל הקופה. ידענו שנוכל לכבוש את השני, אבל לא הצלחנו לעשות את זה והם הענישו אותנו. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מהדרך ומאיך שנראינו.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה עם עוזרו מאיר בן מרגי. לירון מולדובן
מרוצה מאיך שקבוצתו נראתה. חיים סילבס/לירון מולדובן

"זה לא שלא עמדנו בציפיות", המשיך מאמן הפועל חיפה. "אני לא יודע מה היו הציפיות. באנו לכאן כדי לנצח וזה לא שייך לשחקן זה או אחר. כל הסגל שלנו חשוב. הפועל חיפה מתקיימת בלי קשר לשחקן כזה או אחר. נבוא לתת הופעה טובה בכל הרכב וכל סגל. היום עשינו הופעה טובה עם המון מצבים. מבחינה הגנתית היינו פה ושם חדירים אבל לאורך זמן היינו יחסית יציבים".

מהראן לאלה: "חיכיתי לשער הזה הרבה זמן, יותר משנתיים. בסוף כבשתי, אני תמיד האמנתי שאני אחזור ואכבוש ואעזור כמה שאפשר. אני שמח מאוד שלא הפסדנו, יכולנו לתת ארבע ויכולנו להפסיד. אנחנו עם הפנים קדימה ומסתכלים כבר על המשחק הבא. עבדתי קשה מאוד במשך שנתיים, אני מאמין בעצמי. אני רוצה לעזור כמה שאני יכול, לתרום מהניסיון שלי ולעזור לשחקנים הצעירים. אני לא מדבר על פרישה, כל עוד אני יכול לתת ולעזור אני אעשה את זה. ורמוט ובן בסט חסרו לנו מאוד היום, אני מקווה שהם יחזרו בשבוע הבא ויתרמו לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully