וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "הראינו אופי כשחזרנו ל-2:2, לחג הזה נבוא קצת יותר רגועים"

מאמן עירוני קריית שמונה מסביר איך עצרו את רצף ההפסדים: "אמרתי לשחקנים שאני מתחיל מאפס, רק מי שיראה שהקבוצה היא הדבר הכי חשוב, אני אלך איתו". גוטמן מאוכזב: "לא שיחקנו לפי העקרונות שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: בית"ר ירושלים זוכה בגביע הטוטו

עירוני קרית שמונה והפועל חדרה נפרדו הערב (שבת) ב- 2:2 אחרי משחק הפכפך. הקבוצה הצפונית השיגה נקודה ראשונה בליגת העל ועצרה רצף של ארבעה הפסדים. קבוצתו של אורי גוטמן נעצרה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, אך יכולתם של אליאל פרץ ורועי זיקרי מעודדת את המאמן.

חגיגות שחקני עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
רק מי שיתן הכל באימונים יזכה באמונו של דגו. שחקני עירוני קרית שמונה/שלומי גבאי

מאמן עירוני קרית שמונה מסאי דגו אמר אחרי המשחק: "לפני המשחק באנו לנצח והראינו את זה בהתחלה. אנחנו בתקופה שאין לנו מזל. הראינו אופי כשחזרנו ל-2:2. אני חושב שגם היינו יכולים לנצח, אבל התיקו משקף. שיחקנו נגד קבוצה טובה שנמצאת בתקופה טובה. יכול להיות שזה שעצרנו את רצף ההפסדים ייתן לנו דחיפה קדימה. אני מאמין בקבוצה, הליגה הזו שוויונית ואני מאמין שהנקודה הזו תיתן לנו ביטחון.

אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים אמרתי לשחקנים שאני מתחיל מאפס. שום דבר לא מעניין, רק מי שייתן הכול באימונים ויראה שהקבוצה היא הדבר הכי חשוב, אני אלך איתו. יש שחקנים שיודעים שצריכים להרים את היכולת שלהם. יש לנו סגל טוב".

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
ההפסדים יתנו לקרית שמונה דחיפה קדימה? מסאי דגו/סוכנות ג'יני

דגו הוסיף: "ניסינו למצוא פתרונות בהגנה. זה גם עניין של ביטחון כי על כל טעות אנחנו משלמים עם שער. אנחנו נכנסים כבר לאוקטובר, אולי נצא לדרך חדשה. לחג הזה נבוא קצת יותר רגועים".

על איזי שרצקי וההודעה שהעביר את זכויות הניהול אל המנכ"ל יוסי אדרי אמר דגו: "אני יכול להגיד שהדבר הכי חשוב שהיה לי זה לנצח ולהקדיש את הניצחון לאיזי. הוא נותן הכול ונתן לי שקט השבוע. רציתי לנצח בשבילו, אני מאמין שהוא יישאר איתנו כי אנחנו צריכים אותו. אני מאמין שניכנס לתקופה טובה יותר ואז הוא יחזור לעניינים".

אליאל פרץ שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
נמצא בכושר טוב. אליאל פרץ/שלומי גבאי

מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן הוסיף: "במחצית הראשונה לא שיחקנו לפי העקרונות שלנו וקרית שמונה עלתה ליתרון בצדק. חבל שלא ידענו לשמור על ה-1:2 ולהגדיל את התוצאה. מאכזב לספוג שערים אחרי שאתה נותן מתנות, אבל זה חלק מהכדורגל. אנחנו גם נקבל מתנות אז זה חלק מהמשחק. בגדול התוצאה מוצדקת. יש סיבה לאופטימיות. נצטרך לעבוד על משחק ההגנה שלנו כי קבוצה שרוצה להישאר בליגה, צריכה לייצב הגנה חזקה. רצינו לנצח, עשינו הכול עם מערך התקפי ושחקנים התקפיים. השחקנים נתנו הכול והשתדלו".

על אליאל פרץ הלוהט הוסיף גוטמן: "שימשיך כך ושיהיה מחויב גם למשחק ההגנה כמו שהוא מחויב עד עכשיו. אליאל שחקן מוכשר שיתרום עוד רבות להפועל חדרה".

רועי זיקרי שחן הפועל חדרה חוגג עם אורי גוטמן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
חוגג עם המאמן. רועי זיקרי/שלומי גבאי

איסמעיל ריאן: "מה שקורה במגרש נשאר במגרש, אני לא מוציא דברים מחוץ למגרש. אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה והיה חשוב לנו לעצור את כדור השלג הזה. אני שמח על הנקודה ואני מקווה שאיתה נוכל לצאת קדימה. אני מאמין בקבוצה ובצוות. עברנו תקופה לא פשוטה, קרו לנו דברים הזויים בחודש האחרון". על שרצקי: "אנחנו נעשה הכול כדי לראות אותו בחזרה ביציע".

אליאל פרץ הוסיף: "חבל שאיבדנו את היתרון בסוף. אני שמח לעזור לקבוצה ומקווה שרק נמשיך כך. גוטמן צודק שהוא מאוכזב, היינו יכולים לגמור את המשחק ואז ספגנו את ה-2:2 ואיבדנו את הקצב שהיינו בו. זה מבאס. אני שמח שלא הפסדנו, אנחנו בכושר טוב וצריכים להמשיך כך. הצטרפו אלינו שלושה שחקנים חדשים שעוזרים לנו מאוד, רועי זיקרי משמעותי מאוד. כולם עושים עבודה נהדרת ושרק נמשיך כך". על העימות עם ריאן: "קיללנו אחד את השני בלהט המשחק, זה לא צריך לקרות, אבל סיימנו את זה בסולחה אחרי המשחק והכול בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully