וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן עם שער ליגה תשיעי, ביברס נאתכו עם הראשון שלו

חלוץ וולפסברגר כבש ב-2:2 מול טירול והגיע ל-15 שערים בכל המסגרות, קפטן הנבחרת דייק מהנקודה הלבנה ב-1:4 של פרטיזן על רדניצ'קי

בווידאו: ליאונל מסי שחקן השנה של פיפ"א

ביברס נאתכו כבש היום (שבת) את שער הליגה הראשון שלו במדי פרטיזן בלגרד, כשדייק מהנקודה הלבנה ב-1:4 בחוץ על רדניצ'קי ניש. קפטן נבחרת ישראל כבר כבש צמד במשחק הליגה האירופית מול אלקמאר, וכעת יש לו גם שער בכורה בליגה. הוא השווה בפנדל בדקה ה-23, ולאחר מכן סיידובה סומא, אקס מכבי חיפה, בישל לעומאר סאדיק (30) וכבש בעצמו (56). נאתכו הוחלף בדקה ה-60 וסאדיק חתם בדקה ה-78. פרטיזן חזרה לפסגת הליגה הסרבית עם 23 נקודות והיא ללא הפסד אחרי תשעה מחזורים.

* שון וייסמן המשיך בכושר ההבקעה הנהדר שלו וכבש גם הפעם, ב-2:2 הביתי של וולפסברגר מול טירול בליגה האוסטרית. וייסמן העלה ל-1:2 בדקה ה-81, אבל קבוצתו ספגה את השוויון אחרי שתי דקות והיא במקום השני עם 19 נקודות. וייסמן העלה את מאזנו לתשעה שערי ליגה (יותר מהשמונה שהיו לו במכבי חיפה בעונה שעברה) וסך הכול יש לו 15 שערים בכל המסגרות.

ביברס נאתכו בועט פנדל במדי פרטיזן בלגרד. GettyImages
עוד שער בפנדל. ביברס נאתכו/GettyImages

* הדרבי הישראלי בליגה הסקוטית נערך היום ללא ישראלים, כשסלטיק סיימה ב-1:1 בחוץ מול היברניאן ואיבדה את המאזן המושלם שלה במחזור השביעי. חאתם עבד אלחמיד ישב על ספסל האלופה וכך גם השוער אופיר מרציאנו אצל המארחת. ניר ביטון נעדר שוב בגלל פציעה. כריסטופר אייר הנורבגי סיבך את סלטיק עם שער עצמי בדקה השמינית, אבל ריאן כריסטי השווה עם שער הליגה השישי שלו העונה בדקה ה-24.

* תומר חמד ובירם כיאל הפצועים לא נכללו בסגל של צ'רלטון, שהפתיעה עם ניצחון ביתי 0:1 על לידס, מוליכת ליגת המשנה ערב המחזור התשיעי. מקולי בון הכריע בדקה ה-32 וכעת צ'רלטון במקום השישי עם 17 נקודות, בדיוק כמו לידס שירדה למקום הרביעי.

* אלון תורג'מן לא שותף בהפסדה של אוסטריה וינה 4:1 לרד בול זלצבורג במחזור התשיעי באוסטריה.

* טל כחילה ישב על הספסל ולא שותף בניצחון הבכורה של אטרומיטוס בליגה היוונית העונה - 0:2 על פאנטוליקוס.

* שמואל שיימן ישב על הספסל של ונלו ולא שותף בהפסד הביתי 3:0 מול הירנביין בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully