וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: קטי ספיצ'קוב זכתה במדליית הכסף באליפות העולם

28.9.2019 / 16:44

גולשת הרוח רשמה את ההישג הגדול בקריירה שלה והפכה לסגנית אלופת העולם, לאחר שסיימה שלישית בשיוט המדליות ושיפרה את מיקומה. מדליה ראשונה לישראל מאז 2014

קטי ספיצ'קוב עם נוי דריהן גולשות ישראליות. איגוד השייט, אתר רשמי
נכנסה להיסטוריה. קטי ספיצ'קוב עם נוי דריהן/אתר רשמי, איגוד השייט

קטי ספיצ'קוב רשמה היום (שבת) את ההישג הגדול בקריירה שלה, כשקטפה את מדליית הכסף באליפות העולם בגלישת רוח הנערכת באיטליה. עבור ענף השייט בישראל מדובר במדליה ראשונה באליפות העולם מאז הארד של מעין דוידוביץ' לפני חמש שנים. ספיצ'קוב זינקה שלישית לשיוט המדליות שנערך היום, סיימה אותו במקום השלישי ובכך הצליחה להקדים את ההולנדית ליליאן דה חוס, אלופת העולם היוצאת שדורגה רק שישית בשיוט המכריע והסתפקה בארד. בתואר זכתה הסינית יונשיו לו.

ספיצ'וב בת ה-20, המתחרה על גלשן מדגם ניל פרייד RS:X, תייצג כמעט בוודאות את ישראל באולימפיאדה בקיץ הבא וזהו כאמור ההישג הכי גדול שלה עד כה והמשך ישיר להצלחותיה בגילאים הצעירים. היא הייתה אלופת העולם עד גיל 17 לאחר שזכתה בזהב בסרדיניה ב-2015, ושנה לאחר מכן זכתה בזהב גם בלימסול והוכתרה לאלופת העולם עד גיל 19. השנה זכתה במדליות ראשונות כבוגרת וכעת עשתה את קפיצת המדרגה שתהפוך אותה גם למועמדת לגיטימית לתפוס מקום על הפודיום גם בטוקיו.

רק אם נוי דריהן שסיימה את התחרות במקום ה-16, מאיה מוריס (23) או נגה גלר יזכו במדליית זהב באליפות העולם הבאה, ספיצ'קוב תאבד את כרטיס הכניסה שלה למשחקים האולימפיים.

תום ראובני סיים את שיוט המדליות אצל הגברים במקום השביעי וחתם אליפות טובה מבחינתו במקום השמיני הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully