וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה הסתדרה ללא מונס דאבור וניצחה 2:3 את ריאל סוסיאדד

האנדלוסים חזרו מפיגור מוקדם ומנעו מסוסיאדד להעפיל לפסגת הטבלה. 0:2 לוויאדוליד על אספניול ולאלאבס על מאיורקה

שחקני סביליה חוגגים עם נוליטו. GettyImages
סוף סוף. נוליטו והחברים חוגגים/GettyImages

המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון), עם חמישה משחקים נוספים. במשחק המוקדם ניצחה ויאדוליד 0:2 את אספניול, ולאחר מכן גברה אייבר באותה תוצאה על סלטה ויגו, כשגם אלאבס חגגה 0:2 - על הראש של מאיורקה. את משחקי היום נעל ה-2:3 המלהיב של סביליה על ריאל סוסיאדד.

seperator

סביליה - ריאל סוסיאדד 2:3

ללא מונס דאבור ששוב לא נכלל בסגל של ג'ולן לופטגי, התאוששו האנדלוסים משני ההפסדים הרצופים - ועשו זאת בסטייל. מיקל אויארסבאל כבש ראשון (4), נוליטו איזן (18) אחרי בישול מצוין של אבר באנגה, לוקס אקאמפוס השלים מהפך (47) ופרנקו ואסקס כבר קבע 1:3 בדקה ה-80, לפני שפורטו צימק (87) מבישול נוסף של מרטין אודגור הצעיר. האורחת מפספסת הזדמנות גדולה להעפיל לפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ריאל סוסיאדד מרטין אודגור. GettyImages
הפעם זה לא עבד. אודגור/GettyImages

אספניול - ריאל ויאדוליד 2:0

למרות שאספניול החזיקה יותר בכדור (58 אחוזים מהזמן), ולמרות שבעטה יותר לשער (16 ניסיונות מול 10 של ויאדוליד), עבירה של ויקטור סאנצ'ס ברחבה העניקה פנדל לסגולים. שחקנה של אספניול מנע מאוסקר פלאנו לעלות לכדור הקרן ופנדל מוצדק נשרק לטובת ויאדוליד, שעלתה ל-0:1 מרגליו של מיצ'ל בדקה ה-25.

בדקה ה-66 אספניול נותרה בעשרה שחקנים אחרי שפרננדו קאלרו עצר את סרחיו גווארדיולה בדרכו אל השער. שני השחקנים נאבקו על כדור ארוך, ושחקנה של ויאדוליד הצליח להשתלט עליו ורץ לעבר השער. קאלרו עצר אותו בעבירה מאחור, והשופט לא היסס לשלוף את הכרטיס האדום. דקה לאחר מכן ויאדוליד הצליחה למצוא את הרשת מנגיחה של חואקין פרננדס, אך בדיקה חוזרת של השער הראתה עמדת נבדל והוא נפסל.

ויאדוליד כן הצליחה לבסוף להבקיע את השער השני שלה, עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-95. אחרי מצב נייח לטובת אספניול, ויאדוליד יצאה להתקפה מתפרצת ואחרי רצף מסירות הכדור הגיע לאוסקר פלאנו שבעט כדור מדוייק וחזק, 0:2 לויאדוליד בסיום.

seperator

משחקים נוספים:

אייבר - סלטה ויגו 0:2
לאייבר: אדו אקספוסיטו (47), פביאן אוריאנה (60)

אלאבס - מאיורקה 0:2
לאלאבס: לוקאס פרס (76), חוסלו (86)

לבנטה - אוסאסונה 1:1
ללבנטה: הרנאני (4). לאוסאסונה: רובן גרסיה (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully