וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליברפול שיתפה שחקן שלא כחוק ועלולה לספוג השעיה מגביע הליגה

באנגליה טוענים שעל אף ה-0:2 על MK דונס, המייטי רדס עלולים להיזרק מהמפעל אחרי שעברו על החוק: "המועדון מודע לכך ומטפל בנושא מול הגורמים הרלוונטים"

שחקני ליברפול חוגגים עם ג'יימס מילנר. רויטרס
חגגו מוקדם מדי? שחקני ליברפול מול MK דונס/רויטרס

ג'יימס פירס, עיתונאי אנגלי מוערך המסקר את ליברפול בממלכה, מדווח היום (שבת) כי קבוצתו של יורגן קלופ עלולה למצוא את עצמה מחוץ לגביע הליגה, זאת על אף שהעפילה לשמינית הגמר אחרי ניצחון קליל, 0:2 על MK דונס ביום רביעי האחרון.

על פי הדיווח של פירס, המייטי רדס שיתפו שחקן שלא כחוק בהתמודדות, דבר שעלול להוביל להרחקתם מהמפעל. יש לציין שלא דווח שמו של השחקן, אך במהלך ההתמודדות שיתף הגרמני מספר שחקנים צעירים על מנת לאפשר לשחקני ההרכב הקבוע לנוח לקראת המשחק שייערך בליגה מול שפילד יונייטד.

בליברפול מודעים לעניין: "המועדון מעורב בעניין מנהלתי הקשור לאחד משחקנינו. עד שהתהליך לא יושלם לא נוכל להגיב לו, אך אנו עובדים במרץ מול הגורמים הרלוונטים".

במהלך המשחק, מלבד הניצחון, רשמה ליברפול, או יותר נכון אחד משחקניה, הישג מרשים. ילד הפלא הארווי אליוט, הפך בגיל 16 ו-174 לשחקן הצעיר ביותר שעולה בהרכב הקבוצה. ילד נוסף, קי-יאנה הובר בן ה-17, כבש לראשונה בבוגרים כשמצא את הרשת בפעם השנייה עבור ליברפול, זאת לאחר שג'יימס מילנר הרשית את הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully