וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה וניר ביטון צפויים לחזור לסגל נבחרת ישראל מול אוסטריה ולטביה

28.9.2019 / 9:04

אחרי שלא היה בסגל בשני המשחקים הקודמים במוקדמות היורו, המגן עשוי לפתוח במשחק החוץ הקשה ב-10.10. ביטון חזר לכשירות מלאה, עדיין לא ברור אם ישחק ובאיזה תפקיד

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון (שני הפסדים ותיקו) בקמפיין מוקדמות היורו, נבחרת ישראל תנסה לחזור עם שלוש נקודות ממשחק החוץ הקשה שמצפה לה מול אוסטריה ב-10.10, כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא בסיום הקמפיין.

המגן טאלב טואטחה צפוי לחזור לסגל הנבחרת ואף מועמד לפתוח בהרכב מול האוסטרים. המגן השמאלי שלא זומן למשחקים מול צפון מקדוניה וסלובניה, כיוון שלא היה פעיל במסגרת קבוצתית, חתם בינתיים בלודוגורץ הבולגרית ובנבחרת שמחו לראות שהוא פתח בהרכב לראשונה בשבוע החולף במשחק הגביע של קבוצתו מול בורגס. טואטחה אמור לחזור לעמדה הטבעית שלו על הקו השמאלי כאשר אלי דסה ישחק על קו ימין במערך של שלושה בלמים.

למשחקים הקרובים מול אוסטריה בחוץ ולטביה בבית (15.10) יזמינו בנבחרת גם את ניר ביטון שחקנה של סלטיק שנופה ברגע האחרון מצמד המשחקים האחרון אחרי שנפצע בשריר רגלו בסמוך להתכנסות. בנבחרת עקבו אחר מצבו של ביטון שכבר מתאמן בצורה מלאה בסקוטלנד והוא אמור להגיע להתכנסות, אז גם יוחלט על פי האימונים שלו בנבחרת האם הוא ישחק ובאיזה תפקיד. כזכור שוחרר מההתכנסות הקרובה הקשר בירם כיאל בשל פציעה.

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ישוב לסגל. ביטון/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

מאחר שהמשחק מול אוסטריה יערך ביום חמישי ומכיוון שביומיים שלפני יחול ערב יום כיפור ויום כיפור, הנבחרת תמריא לוינה כבר ביום שני (7.10). מאחר שזה יקרה בסמיכות למשחקים של הליגיונרים באירופה, הם לא יגיעו להתכנסות בארץ אלא יפגשו את הנבחרת שתגיע מהארץ ביום שני לפנות ערב ישירות בוינה.

עוד בוואלה!

חאתם אלחמיד: "המעבר לסלטיק עזר למעמד שלי בנבחרת ישראל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully