וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין: "מחכה להראות את הכישרון שלי, מאמין שאהיה כשיר תוך שבועיים-שלושה"

הקשר הוצג בקבוצתו החדשה פוליטכניקה יאש: "שמח להיות כאן, נראה שהרמה בליגה טובה. אני מדבר שלוש שפות ומאמין שאלמד גם רומנית בקרוב"

שחקן פוליטכניקה יאש גיא אסולין/דף הפייסבוק של פוליטכניקה יאש

בווידאו: גיא אסולין מלהטט בהצגתו

אולי הפעם? בגיל 28, אחרי לא מעט ניסיונות להותיר חותם הן בכדורגל העולמי והן כאן אצלנו בישראל, ינסה גיא אסולין, מי שבעבר כונה "מסי החדש" באקדמיה של ברצלונה בה גדל, להראות שכדורגל הוא יודע לשחק. הקשר, שקבוצתו האחרונה הייתה קייראט הקזחית (בשורותיה רשם הופעת ליגה אחת בלבד) חתם בפוליטכניקה יאש הרומנית שתהיה קבוצתו ה-11 בקריירה.

"אני מאוד שמח להיות כאן", אמר אסולין במסיבת העיתונאים שבה הוצג. "נכון, שיחקתי בהרבה מועדונים לאורך הקריירה, אך כאן מדובר באתגר חדש והזדמנות נוספת עבורי להראות את הכישרון שלי. אני לא כשיר ב-100 אחוז, אך מאמין שאהיה בעוד כשבועיים-שלושה. אעבוד קשה בשביל כך. ממה שראיתי, הרמה בליגה הרומנית טובה. קיבלו אותי היטב ואני מקווה שאוכל להחזיר לקבוצה על הדשא. אני יודע שלוש שפות, ואני מאמין שבקרוב אדע גם רומנית".

אסולין, שסעיף השחרור שלו בברצלונה עמד על 20 מיליון יורו, הספיק לערוך הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל עוד בגיל 17, ועבר בשנים האחרונות בליגות הנמוכות בספרד. מוקדם יותר השנה הקשר נבחן בגטבורג השבדית, אך לא הרשים ולא זכה לחוזה.

גיא אסולין חותם בקבוצת פולי יאשי. אתר רשמי
אתגר חדש. אסולין מוצג/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully