וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות קלילים למכבי והפועל ראשון לציון

הצהובים הביסו 23:40 את מכבי דימונה, האדומים ניצחו 24:31 את עירוני רחובות. הפועל אשדוד ניצחה 25:26 את א.ס. רמת השרון

עוז חממי שחקן הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
חממי בפעולה/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המחזור השני בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי).

א.ס. רמת השרון - הפועל אשדוד 26:25

בשלוש העונות האחרונות קבוצות החוץ תמיד ניצחו במפגשים הללו וגם הפעם זה קרה. אשדוד השיגה ניצחון שני.

כבשו לרמת השרון: פרדרג ויין 8 שערים, ג'ורג'ה ג'קיץ' ומילאן פאבלוביץ' 4 כ"א, יוסי אפו ועמית מוטולה 3 כ"א, גיל פומרנץ 2, אלעד קפון 1. עצירות שוערים - גיל יעקב 8 מ-25, יהב שמיר 8 מ-17.

כבשו לאשדוד: גאבור לנגהאנס 8, ניבו לוי 6, יובל כץ 4, דויד שפילר וטל הרשקוביץ 3 כ"א, יוסי ביטרמן 2. עצירות שוער - טומיסלאב סטויקוביץ' 13 מ-38.

עירוני רחובות - הפועל ראשון לציון 31:24

האדומים פגשה לא מעט אקסים שמשחקים ברחובות, בהם מושיקו אלימלך, סאבו מאסטר, רן יוניש ואילייה מוסיינקו, והם לא עשו להם חשבון ועלו ל-14:20 בפתיחת המחצית השנייה. רחובות נותרה במהלך המחצית השנייה עם 3 שחקנים בעקבות הרחקות, והפועל ראשל"צ הגדילה את היתרון ל-10 שערים. יותם טל כבש 7 שערים. עומר אליאס, דושקו צ'ליצה ועוז חממי 4 כ"א. לרחובות: רותם סגל 6, דיאן פראליצה ומתן גולץ 4 כ"א.

מ.כ יובלים חולון - בני הרצליה 27:31

חולון, שהחמיצה הזדמנות להשיג ניצחון במחזור הפתיחה ברמת השרון, השיגה אותו היום מול הנציגה השנייה מהשרון. חולון פתחה היטב עם 6:10, וירדה למחצית ביתרון כשהשוער מירזה חסליץ' (14 עצירות בסה"כ), נדב ניזרי ופיליפ קאלו (10 שערים) הפגינו יכולת גבוהה. הרצליה נתנה פייט לאורך המחצית השנייה ובשורותיה ציינו את בן ליברטי. איתמר אלמוסנינוס בלט בהתקפה, אבל זה לא הספיק לה מול יכולת טובה של עדן ג'ינג'י והיא רושמת הפסד שני.

א.כ. נס ציונה - מכבי קרית מוצקין 35:29

פתיחת עונה נהדרת לקבוצה מהצפון שמשיגה ניצחון שני, לעומת הפסד שני של נס ציונה. נס ציונה הוליכה בפתיחה 4:6, אבל מוצקין חזרה עם שערים של ברק עמר, סרגיי נוסקוב ופיליפ לאובץ' והפכה ל-10:11. שלומי צייטלר ודדי פרץ הפכו ל-16:17, ויחד עם עצירת פנדלים של אורן מאירוביץ' ועומר סימון - המקומיים ירדו להפסקה ביתרון. נס ציונה כבר עלתה ל-16:19, אבל לאובץ' השווה. עומר סימון המשיך לגלות יכולת גבוהה, ואופק תורג'מן קבע 20:20. צמד שערים של ברק עמר העלה את הצפונים ל-21:23. עומרי גדות הורחק ומשם מוצקין השלימה מחצית שנייה נהדרת, הגדילה את היתרון ושומרת על מאזן מושלם - לפני מפגש קצוות (גם גיאורגפי) מול דימונה.

הפועל קרית אונו - מ.כ. באר שבע 31:22

באר שבע משיגה ניצחון בכורה, לעומת קרית אונו שרושמת הפסד שני. עד אמצע המחצית השנייה זכינו למשחק צמוד (21:22), למרות הרחקת הפיבוט של קרית אונו מרקו קמפר בפתיחה. ברבע השעה האחרונה באר שבע פתחה מבערים והגדילה את היתרון בסיום. זה קרה הרבה בזכות צמד הזרים - ולדימיר דמטרייביץ' (12 שערים) וסטפן ציריץ' (8), ויכולת גבוהה בשער של אלדר שיקלושי (17 עצירות). בשורות אונו בלטו אמיר זייפרט והשוער קובי כהן.

מכבי דימונה - מכבי ראשל"צ 40:23

דימונה חנכה את האולם העירוני החדש, קיימה משחק ביתי היסטורי ראשון בליגת העל, וקיימה טקסי הוקרה ליאיר סגרון ולצח מלול שהיו שותפים לעליית הקבוצה בעונה שעברה. רק אחרי ההענקות של ראש העיר בני ביטון, ושהטקסים הסתיימו, מכבי ראשון לציון הרסה לה את החגיגה עם פתיחה חזקה של 0:10 שאותה הובילו ולדי קופמן וניב פישלוביץ בשער. בהמשך, ההפרש צמח וראשון לציון רושמת ניצחון שני לעומת הפסד שני של דימונה (מול שתי הראשוניות). ולדי קופמן ועמית סטלמן הרבו לכבוש לראשון לציון - 7 כ"א. בשורות דימונה בלטו התאומים שון ורואי סלומון, ושותף הזר החדש ניקולה מיטרוביץ' שהחליף את בויאן מיטרוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully