וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מנור סולומון בישל ב-0:4 של שחטאר דונייצק

הישראלי וחבריו השיגו ניצחון תשיעי בתשעה מחזורים (מול וורסקלה פולטאבה) בדרך למה שנראה כמו אליפות קלילה. שער למחאמיד בווינטרטור

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון מול שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג. AP
בישול לשער הראשון בניצחון הקליל של שחטאר. סולומון/AP

שחטאר דונייצק ומנור סולומון המשיכו הערב (שישי) במה שנראה כמו טיול קליל במיוחד לעבר אליפות אוקראינה. הקבוצה של לואיס קסטרו הפורטוגלי, שתפגוש ביום שלישי הקרוב את אטאלנטה בליגת האלופות, ניצחה 0:4 את וורסקלה פולטאבה. עבור שחטאר דונייצק זה ניצחון תשיעי בתשעה מחזורים והיא כבר בפער עצום של 13 נקודות מדסנה ודינמו קייב, להן אמנם יש משחק חסר, אך עדיין קשה לראות אותן מצמקות את הפער העצום הזה.

הקשר ההתקפי הישראלי פתח בהרכב של שחטאר דונייצק והוחלף בדקה ה-62 על ידי מרלוס כשהוא מבשל את השער הראשון לחברו ולרי בונדאר בדקה ה-32. יבגני קונופליאנקה, שחזר הקיץ משאלקה אחרי שלא הצליח שם, הכפיל בדקה ה-50 מהנקודה הלבנה. אלאן פטריק (72) וג'וניור מוראס (77) הוסיפו ושחטאר עם מאזן שערים של 6:28 אחרי תשעה מחזורים, קצת יותר משלושה שערים למשחק.

* אנס מחאמיד כבש ב-1:3 של וינטרטור מול שאפהאוזן בליגה השנייה בשוויץ. החלוץ נכנס בדקה ה-61 וכבש כעבור תשע דקות. חברו לקבוצה מוחמד בדארנה נכנס בדקה ה-87. וינטרטור שיפרה את מאזנה ל-14 נקודות מ-27.

* אמיר עגייב שיחק 90 דקות בהפסד 2:0 של קבוצתו סומגאיט לקרבאח, ששמרה על מאזן מושלם. לעגייב וקבוצתו יש רק שש נקודות מ-18 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully