וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי אייסי לראשונה בסגל מכבי תל אביב, ג'ייקובן בראון כשיר בירושלים

27.9.2019 / 19:01

גמר גביע ווינר 2019 ייערך בחולון (20:45, 5LIVE): הפורוורד יהיה בסגל הצהובים על חשבון אותלו האנטר. גם אלייז'ה בריאנט בפנים

מנהלת ליגת העל בכדורסל

משחק גמר גביע ווינר לשנת 2019 ייערך מחר (שבת, 20:45, שידור ישיר ב5LIVE) ויפגיש את מכבי תל אביב והפועל ירושלים. שתי הקבוצות יפגשו בפעם השביעית במעמד הגמר של המפעל, כשהמאזן ביניהן עומד על 3:3 בגמרים. למכבי תל אביב יש שבע זכיות במפעל, ואילו לירושלים ארבע זכיות. המשחק ייערך בחולון, וההערכות במנהלת הליגה שהאולם יהיה קרוב לתפוסה מלאה של 5,400 צופים.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי ניצחון לא משכנע על עירוני נהריה בחצי הגמר. המאמן יאניס ספרופולוס קיבל אמנם תפוקה יפה מסקוטי ווילבקין, אך שאר השחקנים התקשו להכנס לקצב, ובקבוצה יודעים שביכולת התקפית כזאת יהיה להם קשה לנצח קבוצה כמו ירושלים. ספרופולוס החליט לערוך שינוי בסגל לעומת חצי הגמר כשטיילר דורסי ישוב אל מחוץ לסגל ואלייז'ה בריאנט יירשם, בדיוק כפי שהיה בניצחון ברבע הגמר על הפועל תל אביב. אנג'לו קלויארו הפצוע לא יירשם, כך גם סנדי כהן. קווינסי אייסי בסגל על חשבון אותלו האנטר, שנותר בחוץ. במכבי מקווים שהיתרון האיכותי שלהם על ירושלים יבוא לידי ביטוי על המגרש. טאריק בלאק, שנפגע בידו במהלך המשחק נגד נהריה, יוכל לשחק.

הפועל ירושלים אמנם נראתה טוב מאוד התקפית נגד עירוני נס ציונה, אך לא מעט דברים גורמים לחששות אצל עודד קטש. היכולת ההגנתית של הקבוצה הייתה רחוקה מלהיות משביעת רצון, וגם העובדה שהובילה בפער משמעותי לקראת סיום המשחק ובכל זאת הצליחה להסתבך, גורמת לחוסר שקט בבירה. ג'ייקובן בראון, שהיה בספק, נבדק ויהיה כשיר.

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. ברני ארדוב
מכבי תל אביב מחפשת תואר ראשון לעונה. עומרי כספי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully