וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגות ישראלית מצומצמת ותקווה אחת למדליה: אליפות העולם באתלטיקה מתחילה

27.9.2019 / 8:33

האליפות בקטאר תצא לדרך הערב עם משלחת ישראלית של שלוש נשים בלבד. לונה צ'מטאי מכוונת לפודיום: "זה חלום של כל ספורטאי"

איגוד האתלטיקה

בווידאו: לונה צ'מטאי אחרי ניצחון במרתון פראג בחודש מאי

אליפות העולם באתלטיקה תיפתח הערב (שישי) בדוחא שבקטאר. המשלחת הישראלית הצטמצמה בימים האחרונים רק לשלוש נשים בשל בעיות רפואיות של מארו טפרי ואיימרו עלמיה.

לקראת האליפות אמרה דיאנה וייסמן שתתחרה בריצה ל-100 מטר: "זאת אליפות העולם הראשונה שלי בגילאי בוגרים, השתתפתי בעבר באליפויות עולם בגילאים צעירים אך להיות כאן זה כבוד גדול עבורי, ואני מרגישה שזה הדובדבן שלמעלה לאחר עונה מוצלחת. אני לא אחת שממהרת לדבר לפני תחרויות, אבל אני יכולה להבטיח שאני אעשה כמיטב יכולתי עבורי ועבור המדינה שלי".

הרצה למרחקים בינוניים אדווה כהן, שתתחרה הערב בריצת 3000 מטר מכשולים, סיפרה: "זו תהיה תחרות ראשונה ברמה של הטופ העולמי, ואני מקווה לעמוד במטרות שאני והמאמן שלי רומן פרדמן הצבנו ולייצג את ישראל בכבוד. ההתרגשות גדולה, זו נקודת שיא של עונה מאוד ארוכה ושל עבודה מאוד קשה שלי ושל הצוות שסובב אותי ואני חדורת מטרה להצליח. היעד הבא הוא אולימפיאדת טוקיו 2020".

הרצה הישראלית לונה צ'מטאי. הוועד האולימפי, אתר רשמי
אתגר גדול. לונה צ'מטאי/אתר רשמי, הוועד האולימפי

לונה צ'מטאי שתרוץ את ריצת המרתון (0:00, ישיר בספורט 5) במטרה לעמוד על הפודיום אמרה: "אני גאה לייצג את ישראל בדוחא באליפות העולם, בטח תוך כדי ריצת המרתון, האירוע החביב עלי. לאתגר את עצמך מול כמה מהספורטאים הטובים בעולם בתחרות זו הוא חלום של כל ספורטאי, ואני שמחה שהוא מתגשם באליפות העולם.

"אם אני מסתכלת אחורה, על השנים האחרונות והיכן שאני נמצאת עכשיו, אני שמחה מאוד ושלווה עם היכן שאני נמצאת. עבדתי קשה מאוד בשביל התחרות הזאת, כל יום כל היום, ולפעמים אפילו בלילה. עבורי ההשתתפות באליפות העולם היא התגמול על העבודה הקשה והמחויבות של עצמי ושל כל האנשים אשר סובבים אותי.

"כולנו יודעים שעל מנת לרוץ מרתון בתנאים כאלה אתם זקוק למיומנויות וריכוז ברמה מאוד גבוהה. אין לי מדליה מובטחת, אבל אני סומכת על ההכנה שלי ואתן את המיטב שלי כמו שתמיד עשיתי. בואו ניתן לשעון לדבר, אני שמחה מאוד על התמיכה של המדינה והקהל, זה חשוב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully