וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן על מכבי תל אביב: "אנחנו קבוצה קצת יותר טובה מבשנה שעברה"

27.9.2019 / 7:45

אחרי העלייה לגמר גביע ווינר במשחק לא משכנע נגד נהריה, הישראלי נשמע בטוח וסיפר: "יש אחוות ישראלים. אנחנו שמחים ללמוד מעומרי". בקבוצה סיפרו: "זה היה מבחן חשוב, לנצח גם כשלא הולך לנו"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

עיקרי הדברים

- מכבי תל אביב העפילה לגמר גביע ווינר נגד הפועל ירושלים
- בקבוצה מרוצים מהעלייה למרות היכולת
- במכבי מאמינים כי טיילר דורסי ילמד מהיכולת הלא מחמיאה שלו
- יובל זוסמן מסכם ואומר: "יש לנו קבוצה קצת יותר טובה משנה שעברה"

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הלך פחות קל מאשר בדרבי. כספי/קובי אליהו

מכבי תל אביב העפילה אמש (חמישי) לגמר גביע ווינר אחרי ניצחון 65:76 על עירוני נהריה בחצי הגמר ותפגוש במשחק על התואר הראשון של העונה את הפועל ירושלים (שבת, 20:45, 5LIVE). המשחק ייערך באולם בחולון ולא בדרייב אין כפי שתוכנן מראש, וזאת לאור ביקוש רב של כרטיסים מצד שתי הקבוצות.

המשחק של הצהובים לא היה קרוב להצגה הנהדרת שהם רשמו ברבע הגמר נגד הפועל תל אביב, ובמשך קצת יותר משלושה רבעים הם ראו כיצד נהריה כופה עליהם משחק צמוד ומאיימת להדיח אותם. אלא שבדקות ההכרעה הצליחו השחקנים של יאניס ספרופולוס לשבור את הסגולים ולנצח את המשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
זוסמן/ברני ארדוב

"זה היה מבחן חשוב, לדעת לשחק גם ביום שהדברים ממש לא הולכים לנו ולא מצליחים להיכנס לקצב", סיפרו בקבוצה בסיום המשחק, "חוץ מסקוטי ווילבקין, ששימש הפעם על תקן קלע, וטאריק בלאק, אף אחד לא הגיע ליכולת הטובה שלו, ועדיין ניצחנו". טיילר דורסי רשם משחק מאכזב במיוחד לבכורה הישראלית שלו עם 2 נקודות בלבד ב-16 דקות ומדד מינוס 3, "זה משחק שהוא ילמד ממנו, אין לנו ספק", הוסיפו במכבי.

יובל זוסמן, שסיים עם 6 נקודות ו-4 ריבאונדים, סיכם את הערב. "היה משחק מאוד אגרסיבי, ניקח מזה הרבה דברים לעונה הקרובה", אמר זוסמן, "השחקנים שבאו מאירופה יכולים לראות שזו ליגה מאוד קשוחה ואגרסיבית. זה היה משחק טוב שצריך ללמוד מזה, שמח שניצחנו בסופו של יום, מסתכלים קדימה. אי אפשר לשחק בצורה מושלמת, בגלל זה אני חושב שהמשחק היום היה נראה פחות יפה לעין, לא שיתפנו את הכדור יותר מדי. נלמד מזה, נראה וידאו, נתקדם קדימה, נבוא מוכנים לשנה. מה שניקח מכאן זה הניצחון, אתה לא יכול לשחק את כל המשחקים בצורה מושלמת, היום קצת קשה אבל מסתכלים קדימה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. קובי אליהו
זו רק ההתחלה. ספרופולוס/קובי אליהו

על מה שנדרש ממנו הוסיף הישראלי, שאף התייחס לשיתוף הפעולה עם דני אבדיה ועומרי כספי: "מה שהמאמן יציב לי אני אעשה הכי טוב שאני יכול. הוצבתי היום על ווטרס שהוא השחקן המוביל שלהם, אני שמח ששמרתי עליו, אני לא פוחד מאתגרים, אני שמח שנותנים לי לשמור את השחקן המוביל, שמח על המצב. אני חושב שיש אחוות ישראלים מסוימת, לאט לאט אנחנו נתחבר וזה ייראה טוב יותר לעין. אני שמח על המצב, אנחנו מתחברים יותר ויותר. אני ודני כבר מכירים, ועכשיו עומרי מגיע עם הניסיון והעבר המפואר שלו. אנחנו שמחים ללמוד, ננסה ללמוד ממה שהוא השיג".

לבסוף, השווה זוסמן בין הקבוצה הנוכחית לזו של שנה שעברה ואמר: "אני מאמין שיש קבוצה יותר טובה יחסית לנקודה הזאת מבשנה שעברה, אבל ימים יגידו. יש פה אנשים טובים. ננסה לבוא הכי טוב שאפשר. אני מאמין שאנחנו קבוצה קצת יותר טובה מבשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully