וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "תמיר בלאט לוקח על עצמו יותר ומגלה יותר מנהיגות"

26.9.2019 / 21:17

לאחר הניצחון על נס ציונה, החמיא מאמן הפועל ירושלים לרכז שלו. על המשחק עצמו אמר: "קיבלנו כמות אדירה של נקודות במחצית הראשונה וזה מדאיג". זילברשטיין: "נסתכל לכל קבוצה בעיניים"

צילום: מנהלת ליגת העל בכדורסל

הפועל ירושלים העפילה הערב (חמישי) לגמר גביע ווינר, אבל קל זה לא היה. הקבוצה של עודד קטש כבר הוליכה ב-18 הפרש על עירוני נס ציונה ברבע השלישי, ראתה את הכתומים יוצאים לריצת 0:15 וכופים משחק צמוד, ובסופו של דבר הצליחה לסגור עניין. סולימאן בראימו בלט עם 19 נקודות, תמיר בלאט הוסיף 17 וטרנט לוקט היה מצוין עם 15 ו-11 ריבאונדים.

"שיחקנו על התוצאה בסוף, הייתה תחושה שהמשחק גמור ומול קבוצה כמו נס ציונה, עם קוק וגוט, זה מסוכן", הודה עודד קטש. "נצטרך ללמוד מזה. המחצית הראשונה יותר מדאיגה אותי, כי קיבלנו כמות אדירה של נקודות ולא באמת הייתה סיבה להרבה מהן. איבדנו הרבה כדורים, לא היה לנו איזון. הם הענישו אותנו בהתקפות מתפרצות, ומה שניצח לנו את המשחק זה 14 הדקות הראשונות של המחצית השנייה".

קטש הוסיף ואמר: "כשטיישון (תומאס) יחזור, לכולם יהיה הרבה יותר קל. תמיר בלאט בחור צעיר, עושה את ההתקדמות שלו ומעבר לזה. הוא לוקח על עצמו יותר, מגלה יותר מנהיגות. שנה שנייה במועדון זה תמיד הרגשה יותר טובה".

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. ברני ארדוב
מרגיש יותר בנוח. בלאט/ברני ארדוב

מנגד, סיכם המאמן המפסיד נדב זילברשטיין: "שיחקנו התקפה מצוין בחצי הראשון, אבל שמרנו רע מאוד. נגד קבוצות בסדר גודל הזה, אתה צריך להיות תמיד בשליטה, לדעת מתי לרוץ ומתי לא. במחצית השנייה עשינו די הרבה עצירות אבל התקפנו לא טוב. אנחנו נסתכל לכל קבוצה בעיניים, יכולים להתחרות בכל קבוצה".

על ג'ף וויטי שעדיין לא עומד בציפיות אמר המאמן: "אני לא מבין מאיפה יש לנו את עזות המצח לדבר על שחקן ב-NBA חמש שנים, מחליף של רודי גובר, כאילו הוא בא מליגת הפיתוח. הוא שחקן מצוין, צריך קצת יותר כבוד לאנשים האלה, גם אם הם מתחילים לאט".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים עלתה לגמר גביע ווינר אחרי שניצחה את נס ציונה 88:94

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully