וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הסדירה ב-NFL תגדל ל-17 משחקים?

במסגרת הדיונים על ההסכם הקיבוצי החדש (הנוכחי ייגמר בסוף עונת 2020) הועלתה ההצעה. מלווין גורדון סיים את ההולדאאוט וחזר לצ'ארג'רס, ג'ניפר לופז ושאקירה יופיעו בסופרבול

רוג'ר גודל קומישינר ה-NFL. AP
יגיעו לעמק השווה? גודל/AP

בעלי הקבוצות וארגון השחקנים ב-NFL נמצאים בעיצומו של עוד סבב שיחות בנוגע להסכם קיבוצי חדש (הנוכחי יגיע לסיומו בסוף העונה הבאה) ואחת ההצעות המעניינות ביותר שהועלו הוא מעבר ל-17 משחקים בעונה הסדירה ואולי, ביטול משחקי קדם העונה לטובת זאת.

ב-NFL מקיימות כיום כל קבוצה 16 משחקי עונה סדירה ונהנית במהלך העונה משבוע חופש נוסף. בשנים האחרונות היו מחשבות רבות על מעבר ל-18 משחקים, אך אלה נדחו שוב ושוב על ידי השחקנים, שאינם מעוניינים להוסיף עוד שני משחקי עונה סדירה לעומס האדיר שגם כך יש עליהם. יחד עם זאת, ייתכן שמחזור משחקים אחד נוסף כן יתקבל.

*** לוס אנג'לס צ'ארג'רס, שהפסידה את שני משחקיה האחרונים, קיבלה בשעה טובה בחזרה את הרץ האחורי המצוין מלווין גורדון, לאחר שזה סיים הולדאאוט של 64 ימים והתייצב במועדון. גורדון לא אמור לשחק ביום ראשון במיאמי והוא ככל הנראה יחזור למשחק הבית מול דנבר במחזור הבא. זו אמורה להיות עונת הפרידה שלו מהצ'ארג'רס, שכן חוזהו יסתיים בעוד כמה חודשים.

*** ג'ניפר לופז ושאקירה, שתיים מהזמרות המצליחות בעולם, הודיעו הערב ברשתות החברתיות כי הן יופיעו יחד במחצית הסופרבול הקרוב. על פי הדיווחים, אמנים נוספים יצטרפו אל השתיים בהמשך. המשחק ייערך בין ה-2 ל-3 בפברואר.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully