וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ניר רמת השרון הביסה 0:3 את הפועל אשקלון

אבוחצירה כבש צמד וסידר לקבוצתו ניצחון רביעי ברציפות, סכנין הפסידה 2:1 לנוף הגליל, קללות והתפרעויות ביציעים. קטמון דרסה, אסי דומב פוטר

מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. קובי אליהו
הוא וקבוצתו נהנו מפנדל שערורייתי. ניר ברקוביץ'/קובי אליהו

המחזור השישי בליגה הלאומית ננעל היום (שישי). הפועל ניר רמת השרון המצוינת הביסה 0:3 את הפועל אשקלון ועלתה אל המקום השני. הפועל אום אל פאחם של ניר ברקוביץ' השיגה ניצחון שלישי ברציפות עם 1:3 מול הפועל עפולה אחרי שקיבלה פנדל שערורייתי. בני סכנין אכזבה עם הפסד 2:1 ביתי להפועל נוף הגליל, שנותרה בעשרה שחקנים כבר במחצית הראשונה, הפועל קטמון הביסה 0:4 את בני לוד החלשה.

גל צרויה שחקן הפועל ניר רמת השרון חוגג עם שמעון אבוחצירה. דני מרון
רמת השרון עם ניצחון רביעי ברציפות/דני מרון

בני לוד - הפועל קטמון 4:0

הקבוצה של אסי דומב פתחה את העונה עם שני ניצחונות והיום ספגה כבר הפסד רביעי ברציפות כשמנגד קטמון עם ניצחון שני ברציפות אחרי ה-0:1 מול הפועל פתח תקוה. קטמון עלתה ליתרון בדקה השישית עם פנדל של שרון זיסו אחרי טעות קשה בהגנה של לוד שהובילה לשריקה. האורחת כבשה את השני בדקה ה-22 כשהפעם וויליאם אגדה דחק מקרוב את ה-0:2 אחרי התקפה קבוצתית יפה ובישול של רועי פדידה. קטמון המשיכה לחגוג בדקה ה-27 כשאגדה נגח מרחוק אחרי הגבהה של פדידה ותגובה איטית מאוד של השוער אסף רז. בדקה ה-32 כבשה קטמון את הרביעי כשהפעם פדידה הוא הכובש אחרי בישול של שרון זיסו וזה כבר 0:4. בדקה ה-85 סער בנבנישתי בעט פנדל החוצה והחמיץ הזדמנות לקבוע 0:5. בעקבות התבוסה הביתית הקשה, אסי דומב פוטר מתפקידו כמאמן בני לוד.

הפועל עפולה - אום אל פאחם 3:1

המארחת ממשיכה להיות אחת הקבוצות החלשות ביותר בליגה ונותרה עם שתי נקודות בלבד, בעוד זו של ניר ברקוביץ' כבר עם שלושה ניצחונות ברציפות, למרות שבניצחון היום היה מעט טעם לפגם, כפי שתקראו בקרוב. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-26 כשריף מסיקה בעט מהאוויר ומקרוב אחרי החמצה של דובב גבאי לפינה וסידר לניר ברקוביץ' 0:1. בדקה ה-55 קיבל אום אל פאחם פנדל פשוט שערורייתי. בן צעיר הניח את הרגל שלו על שחקן הגנה שהרחיק את הכדור והשופט משום מה סימן על הנקודה הלבנה. איזו שערורייה. את דובב גבאי זה לא עניין והוא בעט פנימה את ה-0:2. אליאור סיידר הורחק אחרי שהתלונן על הפנדל. גל כעתבי צימק בדקה ה-65 מקרוב אחרי מסירת רוחב של יובל יוסיפוביץ' וזה 1:2. רותם חטואל כבש את השלישי עבור אום אל פאחם בדקה ה-74 אחרי קרן של בן צעירי משמאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני בני סכנין מאוכזבים, עטאא ג'אבר. לילך וייס רוזנברג
שחקני סכנין עם הפסד נוסף/לילך וייס רוזנברג

בני סכנין - נוף הגליל 2:1

מה יהיה עם הקבוצה של ניסן יחזקאל? המארחת נותרה עם שבע נקודות בלבד מ-18 אפשריות אחרי הפסד ביתי מביך מול הפועל נוף הגליל, שנותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-45 אחרי צהוב שני של תומר סוויסה. גילכריסט ג'ומה העלה את סכנין ליתרון בדקה ה-20 אחרי קרן שעברה את כל ההגנה החולמנית של נוף הגליל והוא בעט מקרוב ומול שער חשוף פנימה את ה-0:1. תומר סוויסה הותיר את נוף הגליל בעשרה שחקנים ממש לפני השריקה למחצית אחרי שקיבל צהוב שני בגלל ויכוח עם השופט ומרפק ששלח לעבר חאלד חלאיילה. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-48 אחרי שרועי שוקרני עשה מהלך יפה בימין והעביר מסירת רוחב, יובל אבידור המשיך מקרוב פנימה את ה-1:1 המפתיע. נוף הגליל השלימה מהפך בדקה ה-87 כששוב שוקרני עשה מהלך יפה בימין והגביה לרחבה, ים כהן נגח פנימה את ה-1:2. בדקות הסיום החלו מהומות באצטדיון כשאוהדי סכנין מנענעים את הגדר ליד יציע הכבוד, בו ישב יושב ראש המועדון מוחמד אבו יונס. הם קראו לו להתפטר וקיללו.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אשקלון 0:3

שמעון אבוחצירה כבש צמד והוביל את הקבוצה שלו לניצחון רביעי ולמקום השני, בעוד אשקלון ספגה הפסד כואב אחרי תוצאות לא רעות עד כה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-17 כששמעון אבוחצירה הוריד לעומאר פה באבו, שבעט על גופו של אבוחצירה ומשם הכדור שינה את כיוון תנועתו והלך פנימה, 0:1 לרמת השרון. אבוחצירה השלים צמד בדקה ה-44 עם נגיחה מקרוב וקבע 0:2. רמת השרון כבשה את השלישי בדקה ה-54 עם נגיחה של רוי רונן אחרי קרן טובה של דניאל שוורצבוים וזה 0:3.

הפועל רמת גן - הפועל עכו 0:1

הקבוצה של בני בן זקן חזרה לנצח בליגה אחרי שלושה משחקים ברציפות וארבעה ימים אחרי שזכתה בגביע הטוטו. עדן הרשקוביץ' העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-45 עם נגיחה נינוחה מקרוב אחרי הגבהה של פאדי זידאן מימין וזה 0:1 לקבוצה של בני בן זקן.

אסי דומב מאמן בני לוד. דני מרון
סיים את תפקידו מוקדם מהצפוי. דומב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully