וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק השלום: איציק זוהר וראובן עטר מצטרפים לנבחרת של שלמה שרף

גם ניר קלינגר וטל בנין יצטרפו לנבחרת שתפגוש את כוכבי העבר של ברזיל ב-29.10. שרף: "אנפה בלי נקיפות מצפון שחקנים שלא ישקיעו את כל מה שיש להם". עטר: "חוויה לשחק נגד שמות כמו רונאלדיניו וקאקה"

ההכנות לקראת משחק השלום שייערך ב-29/10 באצטדיון בחיפה (20:00) עולות שלב בצד הישראלי אצל נבחרת כוכבי ישראל שאותה יאמן שלמה שרף. המאמן המיתולוגי החליט לצרף לסגל הכחול לבן גם את ראובן עטר ואיציק זוהר, שיצטרפו לחבריהם ג'ובאני רוסו, יניב קטן, זאהי ארמלי, סלים טועמה ועוד מכוכבי נבחרת ישראל לדורותיה.

שרף התייחס לזימונים החדשים ולהכנות של שחקניו: "כל השחקנים שפניתי אליהם הודיעו לי מיד שהם מתייצבים למשחק ולכל האימונים, אבל אני מבטיח לא לעשות הנחות לאף כוכב ואם אצטרך גם לנפות מהסגל שחקנים שלא ישקיעו את כל מה שיש להם ויראו לי שהם באמת רוצים לקחת חלק במשחק הגדול הזה, אעשה את זה בלי שום נקיפות מצפון".

גם ראובן עטר התייחס למשחק ולהתרגשות לקראת המפגש עם הכוכבים מברזיל: "שמח לקחת חלק במשחק הזה ובכלל באירוע היפה המתוכנן. זו באמת חוויה נדירה לראות כוכבים בסדר גודל כזה, אלילי כדורגל של ממש בישראל, אז על אחת כמה וכמה לשחק נגד שמות כמו רונאלדיניו, רוברטו קרלוס, קאקה וכל יתר האגדות. זו תהיה חוויה חד פעמית עבור הקהל בסמי עופר ובטח עבורי ועבור יתר השחקנים בנבחרת ששלמה שרף מרכיב, דיברנו בינינו וכולנו מגיעים במוטיבציית שיא, אולי הכושר לא כמו פעם אבל נתאמן חזק כי אני בטוח שהברזילאים לא יעשו לנו הנחות".

איציק זוהר שחקן העבר במשחק הוקרה לזכרו של אבי כהן. אסף דהן, מטה ההנצחה לאבי כהן, אתר רשמי
יורד שוב לדשא. איציק זוהר/אתר רשמי, אסף דהן, מטה ההנצחה לאבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully