וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אכזבה מכהן וקהת: "זה מטריד, יש לנו משחקים רעים מאוד"

26.9.2019 / 6:36

תחושות קשות בנתניה אחרי התבוסה בחיפה. צמד קשרי הרכש לא מצליחים להביא ערך מוסף. גם בצ'יראי מאכזב. ברדה: "כך לא נוכל לנצח"

רועי קהת שחקן מכבי נתניה מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
יכולת מאכזבת בינתיים. רועי קהת/ברני ארדוב

תחושות קשות מאוד במכבי נתניה אחרי התבוסה 3:0 מול מכבי חיפה אמש (רביעי). שחקנים בקבוצה העידו בתום המשחק כי התוצאה אפילו משקרת וכי נתניה היתה קרובה לספוג אפילו חמישייה. "זה כבר מטריד מאוד. יש לנו משחקים רעים מאוד", אמרו בקבוצה. "אם בשלושת המשחקים הראשונים לפחות ההגנה עבדה ואיכשהו התמודדנו עם משחק ההתקפה התקוע שלנו, באו שני המשחקים האחרונים וחשפו שגם משחק ההגנה שלנו רע מאוד".

בקבוצה השתדלו אמש לא להפיל את התיק על שחקנים מסוימים והמאמן שי ברדה שוב דיבר על כך שהוא וסלובודאן דראפיץ צריכים למצוא את הפתרונות, אבל היו גם כאלה שדיברו אמש על שחקני רכש שלא מוכיחים עד עכשיו את עצמם ובראשם אלמוג כהן ורועי קהת. השניים שהגיעו בעסקאות יקרות, לא מביאים עד עכשיו ערך מוסף והם חסרים מאוד למכבי נתניה.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה לפני אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא מצליח להיכנס לנעליים של עלי מוחמד. אלמוג כהן משמאל לצ'ארון שרי/ברני ארדוב

אם בשתי העונות שעברו השחקנים הבולטים היו ניקו אולסק ועלי מוחמד כשהם מקבלים חיזוק פעם אחת מסתיו פיניש ועונה קודם מדן גלזר, כעת נפער בור מאוד גדול בקישור של מכבי נתניה בשל החיסרון המורגש של שחקני הקישור כמו כהן וקהת שלא מביאים עד עכשיו יותר מדי. אבל גם בהתקפה נתניה בבעיה בעיקר כיוון שהיא לא מקבלת עד עכשיו את פאטוס בצ'יראי. החלוץ המונטנגרי זקוק לכדורים והוא כמעט שלא מצליח להכין לעצמו לבד את המצבים. אמש הוא הוחלף ודווקא אחרי שיצא נתניה נראתה קצת יותר טוב.

בקבוצה מתכוונים לעשות הרבה חושבים בזמן הרב שיש להם עד המשחק מול בית"ר ירושלים כדי לנסות ולהרים את איכות המשחק. לא מן הנמנע שנתניה תעבור לשחק יותר סגור ודפנסיבי כדי לייצב את עצמה."אנחנו לא יכולים לנצח אף אחת בלי הדברים הבסיסיים". אמר המאמן שי ברדה."אם לא נהיה ראשונים לכדור שני ואם לא נדע לעשות לחץ ולחטוף כדורים, לא נוכל לנצח אף אחת.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully