וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראיקוביץ' שמר על שער נקי, ריימס הדהימה את פ.ס.ז'

הפתעת ענק בפארק דה פראנס: שוער מכבי תל אביב לשעבר הפך לראשון שלא סופג מול האלופה מאז מאי 2018, וקבוצתו ניצחה 0:2

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס נבחרי השנה של פיפ"א

המחזור השביעי בצרפת הגיע לסיומו הערב (רביעי) עם הפתעת ענק, כאשר פרדראג ראיקוביץ' שמר על שער נקי והוביל את ריימס ל-0:2 מדהים בחוץ על האלופה פריס סן ז'רמן. אנז'ה המפתיעה נצמדה למוליכה עם 0:2 בטולוז, ליל השלישית גברה 0:2 על שטרסבורג וליון המשיכה לאבד נקודות, הפעם עם 2:2 אצל ברסט. פאולו סוזה ובורדו כבר במקום החמישי אחרי 1:3 בחוץ על אמיין.

שוער ריימס פרדראג ראיקוביץ' לצד שחקן פריס סן ז'רמן פבלו סראביה. AP
תוצאה סנסציונית. פרדראג ראיקוביץ' מול פאבלו סראביה/AP

פריס סן ז'רמן - ריימס 2:0

סנסציה גדולה בפארק דה פראנס, שם פרדראג ראיקוביץ' סיפק עוד הופעה נהדרת ושמר על שער נקי מול האלופה - הראשון שעושה את זה מאז מאי 2018. ריימס עקצה עם שער של חסן קמארה בדקה ה-29, שנגח לרשת של קיילור נבאס והפך לראשון שמכניע אותו העונה. בולאיי דיה חתם בתוספת הזמן עם חצי מספרת והותיר את פ.ס.ז' בהלם, אחרי שהמארחת גם קופחה עם פנדל ברור שלא ניתן לה. ראיקוביץ' הגיע לשיאו עם עצירה מול אנחל די מריה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והוא ספג עד כה רק שני שערים בשבעה משחקים - המאזן הכי טוב בליגה. הקבוצה של תומאס טוכל עם הפסד שני העונה וראשון בבית מאז ה-0:2 של ראן במאי 2018, מגלה שאי אפשר להסתמך כל שבוע על שער דרמטי של ניימאר.

שחקן ריימס חוגגים. רויטרס
כמעט שנה וחצי לא ניצחה אורחת בפארק. שחקני ריימס חוגגים/רויטרס

ליל - שטרסבורג 0:2

סגנית האלופה שמרה על מאזן ביתי מושלם של ארבעה ניצחונות, בזכות עוד הופעה מצוינת של ויקטור אוסימן. החלוץ הניגרי ניצל טעות של סטפן מיטרוביץ' כדי לכבוש בדקה ה-43 את שער הליגה השישי שלו (כמו מוסא דמבלה מליון) ובדקה ה-64 בישל ללואיק רמי הוותיק עם כדור מתוחכם. שטרסבורג מקדימה את הקו האדום בזכות שער אחד.

שחקני ליל עם ויקטור אוסימן. רויטרס
ממשיך ליהנות במשחקי הבית. ויקטור אוסימן/רויטרס

טולוז - אנז'ה 2:0

ניצחון חמישי העונה לאנז'ה המפתיעה, שממשיכה לנשוף בעורפה של פ.ס.ז'. עד הדקה ה-88 נראה היה שהאורחת בדרך לתיקו ראשון העונה, אבל אז המחליף ראשיד עליווי הפציץ כדור חופשי אדיר מ-30 מטרים. בתוספת הזמן השלים עליווי צמד קל אחרי הכנה של קאסימיר נינגה, כובש השלושער ביום ראשון. טולוז נותרה עם שמונה נקודות בחלק התחתון.

לואיק רמי שחקן ליל כובש שער. רויטרס
כבש את השני של ליל. לואיק רמי/רויטרס

ברסט - ליון 2:2

הקבוצה של סילביניו הוליכה פעמיים ובכל זאת המשיכה ברצף של יותר מחודש ללא ניצחון. מוסא דמבלה התגנב וכבש אחרי לחץ מצוין של מרטן טרייה בדקה ה-28, אבל יוהאן קור השווה בחלוף דקה עבור העולה החדשה, עם מסירת רוחב שלא נגעה באף אחד ונעצרה ברשת. מקסוול קורנה החזיר את היתרון לליון עם תרגיל הטעייה יפה בדקה ה-69, אבל קור השווה פעם נוספת, אחרי הכנה בעקב של ז'וליאן פוסורייה בדקה ה-85.

משחקים נוספים

אמיין - בורדו 3:1
לאמיין: סטיבן מנדוסה (2). לבורדו: יאסין עדלי (8 ו-45), סמואל קאלו (73)

מונפלייה - נים 0:1
למונפלייה: ארנו סוקה (31)

סנט אטיין - מץ 1:0
למץ: חביבו דיאלו (18)

נאנט - ראן 0:1
לנאנט: עבדולאי טורה (77 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully