וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "מאוכזב מאד", אלעד שחף: "נבוא לנצח מול מכבי חיפה ובית"ר"

עוד אמר מאמן כפר סבא: "נראינו טוב גם אם יש מי שיגידו אחרת. עייפות זה לא תירוץ". אופטימיות בנס ציונה. תורג'מן: "מבסוט מהנקודה". כובש השער לכתומים: "רואים התקדמות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: תגובות מגמר גביע הטוטו

הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה נפרדו הערב (רביעי) ב-1:1 באצטדיון המושבה. היתה זו דווקא נס ציונה שהיממה את הירוקים מהשרון עם שער נהדר של אלעד שחף כבר בדקה הרביעית. חניכיו של אופיר חיים הגיבו מהר והצליחו להשוות בדקה ה-12 כשקרן שהעלה עומר פדידה פגשה את ראשו של בובקאר טראורה ומשם את הרשת של עומר גלזר. במחצית השנייה כפר סבא הפעילה לחץ מסויים על שערם של הכתומים, אך לא השכילו להבקיע, והמשחק נגמר כאמור בחלוקת נקודות.

אלעד שחף שחקן סקציה נס ציונה. דני מרון
כבש שער נהדר. אלעד שחף/דני מרון

מאמן נס ציונה עמיר תורג'מן, שעדיין לא ראה ניצחון העונה אמר בסיום המשחק: "אני מבסוט מהנקודה. אני חושב שסוף סוף התחלנו טוב את המשחק, דבר שלא קרה לנו מתחילת העונה. השחקנים נלחמו, רצו. חצי שני הלכנו אחורה ונתנו לכפר סבא לשחק. עדיין הם לא הגיעו ליותר מידי מצבים. השחקנים שלי יכולים ליותר, אנחנו בתהליך טוב. חבל שלא הצלחנו לנצח, אבל כפר סבא היו טובים ואני מרוצה מהנקודה".

כובש השער לזכות הכתומים, אלעד שחף: "אנחנו רואים התקדמות. נלחמנו, עבדנו קשה. נקודה זו התקדמות. מחכים למשחק הבא. לא כבשנו העונה הרבה שערים, אבל אנחנו עובדים קשה ומתקדמים. עמיר נותן לנו את האופציות. בינתיים זה עוד לא מספיק, אבל כמו שאמרתי אפשר לראות התקדמות. אנחנו לא מפחדים מאף אחד, אנחנו נבוא מול מכבי חיפה ומול בית"ר כמו מול כל קבוצה וננסה לנצח".

עמיר תורג'מן מאמן סקציה נס ציונה. דני מרון
מרוצה מהנקודה. עמיר תורג'מן/דני מרון

מאמן כפר סבא, אופיר חיים: "מאוכזב מאד מהתוצאה, אני חושב שהיינו ראויים לניצחון. אני מרוצה מאיך שנראינו למרות שאולי יהיו כאלה שיגידו אחרת. לפרקים הרגשתי שאנחנו עייפים קצת. גרשון קופי לא שיחק 90 דקות בחצי שנה האחרונה, אבל עייפות זה לא תירוץ. עוד ננצח הרבה משחקים. אני מחכה בקוצר רוח למשחק בבלומפילד (שבת, נגד בני יהודה). יש לנו זמן להתאושש, אנחנו נבוא כדי לנצח".

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. דני מרון
מאוכזב מהתוצאה. אופיר חיים/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully