וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אייבר חזרה מ-2:0 ל-2:3 מול סביליה

האנדלוסים הובילו בשני שערים עד הדקה ה-65, אבל אז פנדל של אוריאנה (65) ושערים של לאון (77) וקוטה (82) סידרו ניצחון ראשון לאייבר

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור השישי בלה ליגה יינעל היום (חמישי) כשכבר במשחק הראשון קיבלנו הפתעה גדולה: אייבר חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 מרשים מאוד מול סביליה והשיגה ניצחון ראשון העונה. סלטה ויגו סחטה 1:1 ביתי מול אספניול. ריאל סוסיאדד הביסה 0:3 את אלאבס וטיפסה אל המקום השני.

פדרו לאון שחקן אייבר. GettyImages
פדרו לאון חוגג ניצחון ענק/GettyImages

אייבר - סביליה 2:3

עד הדקה ה-65 היה נראה שהקבוצה של ג'ולן לופטגי הצליחה להשאיר את ההפסד הראשון העונה, מול ריאל מדריד, מאחוריה, אבל אז הגיע קאמבק אדיר של המארחת, שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה ושיפרה את מאזנה לחמש נקודות בעוד סביליה עדיין תקועה עם עשר.

סביליה עלתה ליתרון בדקה ה-11. ז'ואן ז'ורדן שלח כדור עומק לעבר לוקאס אוקמפוס, שהיה נראה כאילו הוא בנבדל אבל לא היה. הארגנטינאי המשיך קדימה ובעט פנימה בין הרגליים של השוער מרקו דמיטרוביץ' וזה 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-33 כשאוליבר טורס בעט מול שער ריק פנימה אחרי מסירת רוחב יפה של אוקמפוס. ז'ול קונדה ביצע טעות גדולה בדקה ה-65 אחרי שגם איבד כדור עם דריבל לא חכם ליד הרחבה וגם הוסיף חטא על פשע עם עבירה שהובילה לפנדל. פביאן אוריאנה בעט את הפנדל פנימה וצימק ל-2:1. סביליה הלכה אחורה ונלחצה וגם שילמה עם שער שוויון. פדרו לאון בעט פנימה מזווית קשה אחרי יציאה לא טובה של השוער תומאש ואצליק וזה 2:2. חוסה אנחל קוטה השלים קאמבק אדיר ושלושה שערים בתוך 17 דקות עם כדור חופשי נפלא מצד ימין לפינה הקרובה. איזה מהפך וזה 2:3.

עוד בוואלה!

אלי דסה קיבל רישיון עבודה ויכול להתחיל את דרכו בויטסה

לכתבה המלאה
לוקאס אוקמפוס שחקן סביליה מול פפאקולי דיופ שחקן אייבר. GettyImages
אוקומפוס וחבריו איבדו ניצחון שהיה להם ביד/GettyImages

סלטה ויגו - אספניול 1:1

הקבוצה מברצלונה כבר הרגישה איך היא משיגה ניצחון שני העונה, אבל זה הלך לה לאיבוד בדקה ה-95 והותיר את שתי הקבוצות עם ניצחון אחד בלבד כשסלטה עם שש נקודות ואספניול עם חמש. בדקה ה-48 הצליחה אספניול לכבוש. מתיאס ורגאס העביר כדור רוחב מימין, ג'ונתן קאלרי בעט ונבלם, זה חזר אליו והוא פרגן יפה לאדריה פדרוסה שהמשיך פנימה וקבע 0:1. המארחת איזנה בדקה ה-95. הוגו מאיו הגביה מימין, סנטי מינה עלה גבוה מעל כולם ונגח נהדר פנימה את ה-1:1.

אדריה פדרוסה שחקן אספניול. GettyImages
פדרוסה חוגג את מה שהסתבר כשער היתרון ולא שער הניצחון/GettyImages

ריאל סוסיאדד - אלאבס 0:3

הבאסקים המשיכו עם פתיחת העונה המרשימה שלהם וטיפסו עד המקום השני עם 13 נקודות, אחת בלבד מתחת לריאל מדריד המוליכה ושלוש יותר מברצלונה השישית. סוסיאדד הכניעה את אלאבס כבר אחרי 41 דקות. זה התחיל עם שער של מיקל אויארסבאל בדקה ה-19 אחרי מהלך ומסירה אדירים של מרטין אודגור וזה 0:1. וויליאן ז'וזה הכפיל בדקה ה-32 אחרי בישול של אויארסבאל, שכבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-41 וקבע 0:3. בדקה ה-87 פורטו היה יכול להוסיף עוד אחד, אבל החמיץ מהנקודה הלבנה אחרי שמאנו גרסיה ביצע עבירה וספג צהוב שני ואדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully