וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם במשבר, פוצ'טינו: "הסגל לא יציב, השחקנים לא מאוחדים"

התרנגולים הודחו מגביע הליגה על ידי קולצ'סטר שמדורגת 70 מקומות מתחתיהם. פוצ': "חסר בסגל משהו מנטלי, אנרגיה נכונה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בקיץ 2018 טוטנהאם לא צירפה אפילו שחקן אחד חדש ורבים תהו האם זה לא יפגע בה. בדיעבד מסתבר שממש לא. התרנגולים אמנם לא זכו בתואר, אבל סיימו את העונה במקום הרביעי שמבטיח כרטיס לליגת האלופות, הגיעו לגמר הצ'מפיונס ושוב הקדימו את ארסנל כמעט בכל מפעל אפשרי.

ואם מסתכלים על פתיחת העונה הנוכחית, מגלים שבטוטנהאם הנוכחית, שינויים הם לאו דווקא דבר טוב. הקבוצה מצפון לונדון החלה את העונה בפרמיירליג בגמגום כבד ואמש (שלישי) הודחה מגביע הליגה על ידי קולצ'סטר מהליג 2 (הליגה הרביעית) אחרי 0:0 בתום המועד החוקי והפסד בפנדלים. קולצ'סטר שמדורגת 70 מקומות מתחתיה.

מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
טוטנהאם משלמת מחיר על קיץ לא שקט. פוצ'טינו/רויטרס

אחרי המשחק, המאמן מאוריסיו פוצ'טינו דיבר על הבעיות בחיבור של הסגל - ולא בפעם הראשונה העונה. "אנחנו צריכים זמן כדי לבנות מחדש את האחדות של הסגל ולגבש אותו", אמר הארגנטינאי, "כשיש לך סגל לא יציב, אתה מאבד זמן ואז אתה צריך לפצות על הזמן הזה. זו בדיוק הנקודה בה אנחנו נמצאים. יכול להיות שאנחנו משחקים כדורגל טוב, אבל חסר לנו איזשהו ערך מוסף - משהו מנטלי, חיבור, אנרגיה נכונה".

טוטנהאם הוציאה בקיץ למעלה מ-100 מיליון ליש"ט על רכש ומצד שני נפרדה מקירן טריפייר (שביקר את המועדון) ופרננדו יורנטה. אבל זה לא הכסף, כמו התחושה הכללית. דני רוז מפלרטט כבר כמה עונות עם עזיבה, כריסטיאן אריקסן עסק כל הקיץ באפשרות לעבור לקבוצה אחרת ולאחרונה גם הארי קיין קיבל "המלצה" פומבית מריו פרדינדד לחפש קבוצה שאיתה הוא יזכה בתארים.

פוצ' ערך אתמול 10 שינויים בהרכב, הרכיב כמה שחקנים צעירים, אבל התרנגולים עדיין סיימו את המשחק עם שחקנים כמו כריסטיאן אריקסן, סון יונג-מין, אריק לאמלה, לוקאס מורה ודלה עלי. זה היה אמור להספיק בשביל ניצחון על יריבה נחותה בהרבה.

"עשינו את הכל כמו שצריך, עד השליש האחרון של המגרש", אמר פוצ'טינו, "לפעמים אתה כובש ולפעמים לא. אנחנו מאוכזבים כי שלטנו לכל אורך 90 הדקות, אבל לא היינו מספיק אגרסיביים ותכליתיים בשליש האחרון של המגרש".

עוד בוואלה!

גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את פרסטון, טוטנהאם הודחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully