וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת: "לא שיחקנו מספיק טוב כדי להיות קרובים לנצח"

25.9.2019 / 8:20

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי התבוסה בגביע ווינר, גינת: "לא שמתי לב שכספי נכנס". רודני פרוויס עשוי להיות מוחלף בגארד זר

מנהלת הליגה בכדורסל

דרכה של הפועל תל אביב בגביע ווינר 2019 הסתיימה אמש (שלישי) עם תבוסה 87:67 למכבי תל אביב ברבע הגמר. הקבוצה של אריאל בית הלחמי הגיעה למשחק עם הרבה תקוות וציפיות, אך נקלעה לפיגור משמעותי מוקדם ולא הצליחה לחזור ממנו.

הרבה שחקנים בהפועל נקלעו ליום חלש מאוד, גם בשל בעיית עבירות. חואקין שוכמן לא קלע ב-13 דקות, רודני פרוויס תרם נקודה אחת ב-14 דקות ומלקולם גריפין, שהרשים נגד אשדוד בשמינית הגמר, הסתפק 8 נקודות ב-4 מ-9 מהשדה בלבד. מנגד, תומר גינת קלע 17 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אך מבחינה הגנתית התקשה להסתדר עם עומרי כספי. ים מדר קלע 10 נקודות ב-29 דקות.

"היו חסרים הרבה דברים, היה קשה מול ההגנה האינטנסיבית של מכבי. אני לא חושב ששיחקנו מספיק טוב כדי לנצח, או אפילו להיות קרובים לזה. צריך ללמוד מזה ולהתקדם", אמר גינת בסיום, "האמת שלא הרגשתי אם עומרי כספי נכנס או לא, כולנו כקבוצה שיחקנו פחות טוב אחרי הרבע הראשון. הייתה רכות בהגנה, אנחנו יודעים מה קורה כשמכבי נכנסת לקצב שלה. יש לנו שבוע וחצי עד הדבר האמיתי, נעבוד קשה עד אז".

התחושות בקרב אנשי הקבוצה הן שהסגל הנוכחי עדיין לוקה בחסר כדי לקחת את הפועל אל החלק העליון של הטבלה, במיוחד לאור הרוטציה הקצרה בין הגארדים. מי שמאכזב מתחילת ההכנה הוא רודני פרוויס, ונראה שאם מישהו ישלם את המחיר בשביל הבאת גארד, זה יהיה הוא.

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. ברני ארדוב
"אנחנו יודעים מה קורה כשמכבי נכנסת לקצב שלה". גינת מול כספי/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully