וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: ג'רוויס ורנאדו חתם ויחליף את ניק וורד

25.9.2019 / 10:31

הסנטר (31, 2.06) שיחק בהפועל ירושלים בעונת 2011/12 ולאחר מכן היה חלק מהסגל של מיאמי שזכה באליפות ה-NBA בשנת 2013

(עדכון ראשון: 00:35)

שחקן הפועל ירושלים ג'רוויס ורנאדו מול שחקן מכבי תל אביב ריצ'ארד הנדריקס. ברני ארדוב
חוזר. ורנאדו מעל הנדריקס/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הסנטר האמריקאי ג'רוויס ורנאדו, ששיחק בעונת 2011/12 במדי הפועל ירושלים. הוא מחליף את הסנטר ניק וורד, שחתם בתחילת החודש האחרון על חוזה זמני ולא הרשים. וורד אף לא שותף במשחק הניצחון אמש 77:83 על מכבי ראשון לציון, כשמי שהוביל את הקבוצה היו ג'סטין טילמן עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים ואדגר סוסה עם 20 נקודות.

ורנאדו (31, 2.06) הגיע לירושלים כשחקן מבטיח בקיץ 2011, אחרי שנבחרת בדראפט 2010 בסיבוב השני על ידי מיאמי, אך שוחרר באמצע העונה כשהוא רושם 9.3 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק. בעונה שלאחר השחרור מירושלים הצליח ורנאדו לקבל חוזה בבוסטון סלטיקס, ולאחר חמישה משחקים שוחרר, וחתם עד לתום העונה במיאמי, והיה בסגל הקבוצה שזכתה בסופו של דבר באליפות. ורנאדו השלים בשנתיים ב-NBA, בהן גם עבר בשיקגו ופילדלפיה, 37 משחקים בלבד.

בקיץ 2015 יצא הסנטר שוב לאירופה וחתם בססארי האיטלקי, עמה אף שיחק ביורוליג. לאחר העונה בססארי המשיך לאיסטנבול בסקהיר, סראגוסה, ממפיס האסל מליגת הפיתוח ואת העונה שעברה סיים בפוס הצרפתית, לה לא עזר לשרוד בליגה.

המאמן ליאור ליובין אמר: "שמחים שג'רוויס מצטרף לקבוצה המיוחדת שלנו. הוא יוסיף קשיחות, פיזיות והרבה ניסיון. אנחנו בישורת האחרונה של ההכנה ובתחילתה של שנה והתזמון הוא נהדר."

שחקן הפועל ירושלים ג'רוויס ורנאדו. מגד גוזני
שחקן הפועל ירושלים ג'רוויס ורנאדו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully