וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "ברור שעשיתי טעויות". יונתן כהן: "מקבל כל החלטה של המאמן"

24.9.2019 / 23:07

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו וכבר חושב על שבת: "נקווה שנראה קבוצה אחרת". יונתן כהן: "מאמין שאני מוכיח כל משחק שאני צריך לשחק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב כבר חשבה שהיא יוצאת לדרך חדשה ונכנסת למומנטום חיובי אחרי הניצחון הדחוק על מכבי חיפה בשבת, אבל הערב (שלישי) האלופה חזרה לסורה. שחקני האלופה שוב לא התעלו לרמה לגבוהה, שוב לא הציגו יכולת סוחפת, והפעם, במשחק על תואר, זה עלה להם ביוקר. מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לבית"ר ירושלים בגמר גביע הטוטו, ואחרי כמה ימים אופטימיים, שוב הלחץ על ולאדן איביץ' וחניכיו.

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר. קובי אליהו
חוזרים להילחץ. מכבי ת"א/קובי אליהו

איביץ' אמר אחרי המשחק: "היה משחק של 50-50 ואנחנו עשינו טעות גדולה לקראת הסיום והם כבשו. זה הכדורגל ואני מברך את בית"ר כי היא שיחקה טוב יותר מאיתנו כדי לכבוש שני שערים ולזכות בתואר הזה. בעונה שעברה כשהתחלנו את העונה היה משהו דומה לזה, אבל הצלחנו לטפל בבעיות שהיו ושיפרנו את הקבוצה.

"איפה הטעות שלי? ברור שעשיתי טעויות. אם אנחנו לא מנצחים, המאמן עשה טעות. נצטרך לנתח את זה ולמצוא מה היו הבעיות. גם בעונה שעברה לא היה לנו קל. זכינו באליפות עם פער גדול, אבל כל משחק היה קשה. אין משחקים קלים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולחשוב ממשחק למשחק".

על ההופעה של אילון אלמוג אמר הסרבי: "יש דברים חיוביים ושליליים מהמשחק. אני סומך על השחקנים שלי שיבינו מה טוב ולא טוב במשחק. אמרתי שאני לא מדבר אישית על שחקן זה או אחר, אני מדבר רק על הקבוצה". לקראת המשחק מול בית"ר בשבת: "אני מקווה שנראה קבוצה אחרת, טובה יותר".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים זכתה בגביע הטוטו אחרי 0:2 מול מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד עם דן גלזר. קובי אליהו
איבדו תואר ראשון, מה יהיה בהמשך?/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. קובי אליהו
שוב פרצופים מאוכזבים. האלופה/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר. קובי אליהו
נכנס ולא עזר. עטר/קובי אליהו

יונתן כהן: "רצינו מאד לנצח את המשחק הזה. הגול בדקה המאוחרת הכניס אותנו להלם. ככה זה בכדורגל, נדע להתאושש ולבוא בשבת כדי לנצח. לא חושב שבית"ר שלטה במשחק, לדעתי היה משחק שקול. ננסה להשתפר ליכולת לקראת המשחקים הבאים. שנה שעברה הכל הלך לנו טוב, צברנו את הביטחון משחק אחרי משחק. השנה הולך לנו קצת יותר קשה, ציפינו שקבוצות יבואו להקשות עלינו. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ולאבד פחות. לא יודע לשים את האצבע על בעיה אחת, נצטרך לעבוד באימונים. עד עכשיו לא ספגנו מאף קבוצה ישראלית, מה שקרה היום עשוי לקרות - ננסה לתקן בשבת". כהן נשאל על ההחלטה של המאמן להותיר אותו מחוץ לסגל, ואמר: "מקבל כל החלטה של איביץ', שמח על ההזדמנות שקיבלתי - מאמין שאני מוכיח כל משחק שאני צריך לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully