וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית ברציפות: לינוי אשרם ספורטאית השנה של מרכז הפועל

המתעמלת כיכבה בטקס המסורתי, בו חולקו כמיליון שקלים לספורטאים והמעודונים המצטיינים. יובל פרייליך הוכתר אצל הגברים

לינוי אשרם, מרכז הפועל. ברני ארדוב
ממשיכה לקטוף פרסים. אשרם/ברני ארדוב

מרכז הפועל העניק הערב (שלישי) פרסים על סך של כמיליון שקלים לספורטאים והמועדונים של הפועל שזכו בתארים בינלאומיים ולאומיים השנה. בטקס השנתי המסורתי שנערך הפעם בקאנטרי חולון הוכתרו גם נבחרי השנה בשש הקטגוריות המרכזיות. לינוי אשרם, המתעמלת מהפועל ראשון לציון שכיכבה באליפות העולם האחרונה, הוכתרה כספורטאית השנה בפעם השלישית ברציפות. המאמנות שלה במועדון ובנבחרת, לנה קופילנדו ואיילת זוסמן, זכו בפרס על הישג מיוחד.

יובל פרייליך מהפועל כפר סבא, אלוף אירופה בסיוף דקר, הוכתר כספורטאי השנה. יוסי אבוקסיס הוא מאמן השנה לאחר שהוליך את בני יהודה לזכייה בגביע המדינה בכדורגל ולמקום בגביע אירופה ובפליאוף העליון. מאמנת השנה היא לריסה קונין מהפועל יובלים ירושלים, שהובילה את נבחרת ישראל בשחייה צורנית לגמר היסטורי באליפות העולם.

הרץ טדסה גטהון מהפועל עמק חפר נבחר כתגלית העונה לאחר שהוכתר כסגן אלוף אירופה עד גיל 23 בריצת 10,000 מטר וסיים רביעי בגמר ה-5,000 מטר לצד זכייתו בתארים הלאומיים לבוגרים במקצועות אלה ובריצת שדה. מנהל השנה הוא עופר קושמרו, יו"ר הפועל אשדוד כדוריד, ששיחק בקבוצה מגיל 10, בנה את תשתית המועדון ולאחר שנים רבות במדבר הוביל את האדומים לזכיייה היסטורית באליפות.

מנכ"ל הפועל יורם ארנשטיין אמר: "זו היתה שנה יפה ואנו מקווים להמשך שיתוף פעולה פורה עם שאר מרכזי הספורט כדי להגיע להישגים גדולים עבור הספורט הישראלי וכדי שתהיה שנה אולימפית מוצלחת".

יצחק שום, יוסי אבוקסיס בערב הוקרה לאלופי הפועל. ברני ארדוב
גם הם היו שם. אבוקסיס ושום/ברני ארדוב
ערב הוקרה לאלופי הפועל. ברני ארדוב
ערב הוקרה חגיגי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully