וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מתגאה בשיא הכנסות, וודוורד מבטיח תארים ותומך בסולשיאר

בזמן שהקבוצה ממשיכה לקרטע, יונייטד הודיעה על הכנסות שיא: 627 מיליון ליש"ט. וודוורד: "נמשיך בקו של המועדון והמאמן, המטרה העיקרית היא תארים"

עריכת וידאו: מתן חדד

מנצ'סטר יונייטד אומנם מקרטעת מבחינה מקצועית, אבל המועדון הודיע היום (שלישי) על הכנסות שיא בעונה האחרונה - 627 מיליון ליש"ט, שהם 780 מיליון דולר. "זה סמל נוסף שממחיש מהן המטרות המועדפות על המועדון", נכתב ב"דיילי מייל" בציניות על מצב המועדון. יונייטד עברה עונה אומללה שכללה את פיטוריו של ז'וזה מוריניו, ואומנם תחת אולה גונאר סולשיאר הקבוצה הצליחה להשתפר, אך עדיין סיימה רק במקום השישי ולא משחקת השנה בליגת האלופות.

אד וודוורד סגן נשיא מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
אופטימי. וודוורד/AP, Jon Super

ההכנסות עלו בעיקר בגלל ההסכם החדש של זכויות השידור של אופ"א, שהעלו את ההכנסות של יונייטד ב-18 אחוז, בעוד בתחום הפרסום המאזן נותר מאוזן כבשנה שעברה. עם זאת, ההערכה היא שההכנסות יירדו בשנה הבאה, כיוון שיונייטד לא משחקת העונה בליגת האלופות. לפי איך שזה נראה כרגע, גם בעונה הבאה יונייטד לא תשחק בליגת האלופות, כשכרגע היא במקום השמיני בפרמיירליג - 10 נקודות מאחורי המוליכה ליברפול ו-5 נקודות מאחורי היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, האלופה.

כעת ייתכן שיונייטד תאבד את מקומה בצמרת האירופאית וברשימת המועדונים העשירים ביבשת, אחרי שאת ההגמוניה בעיר איבדה. ברצלונה, לשם השוואה, פרסמה החודש שהשנה היא שברה את שיא ההכנסות - למעלה ממיליארד דולר. יש לציין שהמועדון משקיע מחצית מההכנסות שלו במשכורות לשחקנים (עליה של 12 אחוז מהשנה שלפני) - על אף שהם לא רשמו הצלחות מיוחדות.

יושב ראש הקבוצה אד וודוורד ניסה להרגיע את האוהדים ושלח מסר: "אנחנו נשארים ממוקדים בתוכנית שלנו לבנות מחדש את הקבוצה ולהמשיך לחזק את מחלקת הנוער שלנו, ולהמשיך בקו של המועדון ושל המאמן. זה מתווסף לצירופם של שלושה שחקנים חדשים מרגשים לקבוצה, הארכות חוזה משמעותיות, וכישרונות שמצפים לנו באקדמיה. כולם ביונייטד מחויבים למטרה העיקרית שלנו, לזכות בתארים". יונייטד אכן רכשה את הארי מגווייר, ארון וואן ביסקה דניאל ג'יימס, אבל גם מכרה את רומלו לוקאקו.

אנחנו, והאוהדים שלנו בכל רחבי העולם, דורשים הצלחה", כתב וודוורד, "והצלחה משמעותה זכייה בתאריםץ המטרות האלה מעולם לא השתנו ביונייטד. ההתקדמות שלנו בצד העסקי מקדמת את ההשקעה שלנו בכדורגל. ההתקדמות באקדמיה, במחלקת הגיוס ובמתקני האימונים היא מאחורי הקלעים, ולכן לא נראית מבחוץ".

עוד בוואלה!

הפרשנים קוטלים: "זו מנצ'סטר יונייטד הכי גרועה בעידן הפרמיירליג"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully