וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: לינוי אשרם היא ספורטאית שנת תשע"ט - וספורטאית העשור

המתעמלת האמנותית, שחזרה מאליפות העולם האחרונה עם שש מדליות, הקדימה את ירדן ג'רבי ונטע ריבקין: "אם היו אומרים לי את זה ב-2010, לא הייתי מאמינה. תודה רבה לגולשים, אתם ממשיכים לרגש אותי"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

גם בחלומותיה הוורודים ביותר, ספק אם לינוי אשרם היתה יכולה לדמיין שתסיים את אליפות העולם עם לא פחות משש מדליות - ארד בקרב רב, כסף בתרגיל האלות, כסף בתרגיל הסרט, כסף בתרגיל החישוק, ארד בתרגיל הכדור, ועוד מדליית כסף קבוצתית. כעת היא יכולה לחגוג שני תארים נוספים: ספורטאית השנה תשע"ט וספורטאית העשור, לפי בחירתכם.

"וואו, זה ממש מרגש שבחרו בי לספורטאית השנה אבל יותר מרגש אפילו להיבחר על ידי גולשי וואלה! ספורט לספורטאית העשור", אמרה המתעמלת האמנותית, שבמהלך העשור החולף קטפה שלל מדליות, גם באליפויות העולם ב-2017 ו-2018, וגם באליפות אירופה של 2017.

"אם היו אומרים לי בשנת 2010, כשהייתי בת 11, שבתוך עשר שנים איבחר לספורטאית העשור לא הייתי מאמינה שדבר כזה יכול לקרות", הוסיפה אשרם, שהקדימה בסקר ספורטאית השנה את לונה צ'מטאי ודיאנה וייסמן (בהתאמה) ואת ירדן ג'רבי ונטע ריבקין (בהתאמה) בסקר ספורטאית העשור. "הכבוד שלי הוא גדול מאוד לנוכח העובדה שבעשור הזה היו ספורטאיות אדירות כמו נטע ריבקין מהתחום שלי וירדן ג'רבי מהג'ודו שגם זכתה במדליה אולימפית רק לפני שלוש שנים. תודה רבה לגולשים שבחרו בי. אתם ממשיכים לרגש אותי".

לינוי אשרם מתעמלת אומנותית עם מדליות. דני מרון
שנה מושלמת וסוף מושלם לעשור. אשרם/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully