וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: שגיא מוקי הוא ספורטאי שנת תשע"ט

הג'ודוקא שסחף מדינה שלמה כשזכה במדליית הזהב באליפות העולם הקדים את ערן זהבי ודני אבדיה: "מודה לגולשים ומתרגש, עם כל המדליות והזכיות, אלה הדברים שנותנים לי הכי הרבה כוח"

מסיבת העיתונאים של שגיא מוקי אחרי הזכייה באליפות העולם ב-2019/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

את השנה הזאת, ספק גדול אם שגיא מוקי ישכח. הג'ודוקא שזכה בקיץ שעבר במדליית זהב באליפות אירופה שנערכה בתל אביב קפץ מדרגה והוכתר כאלוף העולם באליפות שנערכה בטוקיו, כדי למצב את עצמו כאחד המועמדים הבולטים לשוב עם מדליה גם מהאולימפיאדה בקיץ הבא. על כן, אין זה מפתיע שבחרתם במוקי כספורטאי המצטיין של תשע"ט, לפני ערן זהבי ודני אבדיה, שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה.

"בחירה של גולשי אתר אינטרנט היא מאוד מרגשת כי זו הזדמנות ללמוד עד כמה מעריכים אותך בציבור", אמר מוקי, שהגיע שני גם בסקר ספורטאי העשור. "זה נותן כוח ומוטיבציה להמשיך הלאה במסע. אני מאוד מודה לגולשי וואלה! ספורט ואני מאוד מתרגש לשמוע את זה.

"להיות ספורטי השנה זה מרגש מאוד ולשמוע שנבחרתי להיות מספר 2 אחרי ערן זהבי במשאל ספורטאי העשור זה דבר מדהים ומיוחד כי הכדורגל הוא הענף הכי פופולארי. בזכות ההישגים שלי, הצלחתי לתרום לקידום ענף הג'ודו וכשאתה אומר לי שבחרו בי למקום השני בספורטאי העשור לפני עומרי כספי זה מדהים כי הכדורסל אמור להיות הרבה יותר פופלרי. זה כבוד גדול עבורי ועם כל המדליות והזכיות, אלה הדברים שנותנים לי הכי הרבה כוח".

שגיא מוקי חוגג על מדליית הזהב אחרי זכה באליפות העולם ג'ודו. רויטרס
אין ראוי ממנו. שגיא מוקי/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully