וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק השלום: אלון יפת ולילך אסולין ישפטו, למעלה מ-10,000 כרטיסים נמכרו

השופטת הבינלאומית והשופט לשעבר ישפטו מחצית אחת לסירוגין. יפת: "הזדמנות מרגשת. לא מתכוון לעשות הנחות לאף אחד, רוברטו קרלוס יעיד על כך". אסולין: "מודה על הבחירה בי"

יח"צ

בווידאו: ריבאלדו מודיע על הגעתו למשחק השלום

השופט הבינ"ל לשעבר, אלון יפת והשופטת לילך אסולין, נבחרו לשמש כשופטים ב"משחק השלום" שייערך בסוף חודש אוקטובר בחיפה. השניים ישפטו לסירוגין בכל מחצית. מארגני האירוע בחרו בצוותא עם אמרסון (שישמש כקפטן הקבוצה הברזילאית במשחק השלום) את השניים מתוך רשימה של שופטים ישראלים.

יפת, שכיום משמש כממלא מקום יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד השופטים, היה השופט הישראלי הראשון שניהל משחק בליגת האלופות. הבחירה בו מזמנת מפגש פיקנטי על כר הדשא בינו לבין רוברטו קרלוס, לו שלף הישראלי כרטיס אדום במשחק ידידות בשנת 2003 בין ברזיל ופורטוגל, לאחר שיפת טען כי הכוכב הברזילאי דחף אותו ולאחר מכן גם קילל אותו. המקרה גבה מחיר לא קטן ממגנה השמאלי האגדי של ריאל מדריד ונבחרת ברזיל לשעבר, שהושעה אז למספר חודשים ע"י וועדת המשמעת של פיפ"א בשל אותה תקרית.

אלון יפת שופט כדורגל ישראלי. דני מרון
לא מתכוון לוותר לשחקנים הישראלים. אלון יפת/דני מרון

"זה כמובן כבוד גדול עבורי לשפוט במשחק כזה יוקרתי ואני רואה בו חשיבות גדולה", אמר היום (שלישי) יפת על הבחירה בו, "יש פה הזדמנות לצפות בכוכבי הכדורגל הגדולים ביותר בעולם ולקחת חלק בחוויה מאוד מרגשת, בין אם כצופה ביציע, שחקן או שופט. משחקים נדירים כאלו, שמקבצים שמות גדולים כאלו, לא מתקיימים הרבה פעמים, לא בעולם ובטח לא בישראל ואני שמח שנבחרתי לשפוט במשחק הזה. אני לא מתכוון לעשות הנחות לשחקנים הישראלים ובטח שלא לכוכבי הענק מברזיל ורוברטו קרלוס יכול להעיד על כך בצורה הכי טובה", סיכם יפת בקריצה. לילך אסולין הוסיפה: "אני מודה על הבחירה בי כשופטת במשחק השלום, מאוד התחברתי למסרים של הפרויקט הזה שמדבר על שלום ואחווה באמצעות משחק הכדורגל ושגרירים שהם פשוט אלילי המשחק היפה בעולם".

כ-10,000 צופים כבר הבטיחו את השתתפותם במשחק ומארגני האירוע מעריכים כי האצטדיון בחיפה יהיה מלא. הכוכבים הגדולים מברזיל צפויים להגיע לארץ כשבוע לפני המשחק, ובמהלך השבוע יבקרו בירושלים, נצרת, תל אביב, אילת וישתתפו באירועים שונים למען הקהילה.

שופטת הכדורגל, לילך אסולין. אדריאן הרבשטיין
"מאד התחברתי למסרים של הפרויקט". לילך אסולין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully