וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה נהדרת: פילדלפיה ניצחה בגרין ביי

ג'ורדן הווארד השיג שלושה טאצ'דאונים וההגנה רשמה שתי עצירות על סף האנדזון ברבע הרביעי כדי לסדר לאיגלס 27:34 גדול והפסד ראשון לפאקרס העונה. המחזור יימשך בראשון ושני

ג'ורדן הווארד פילדלפיה איגלס. AP
משחק גדול בוויסקונסין. הווארד/AP

המחזור הרביעי ב-NFL יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך עם משחק נהדר, בסיומו פילדלפיה (2:2) הנחילה לגרין ביי (1:3) הפסד בכורה העונה עם 27:34 גדול בלמבו פילד וקטעה רצף של שני הפסדים.

המחצית הראשונה התנהלה בקצב מסחרר. ארון רוג'רס פתח עם טאצ'דאון מוקדם, אבל בהמשך פאמבל שלו אפשר לפילי לשים כדור שלישי באנדזון ולעלות ל-13:21. רגע לפני שנהיה מאוחר מדי, רוג'רס הוביל דרייב אדיר תוך 50 שניות וסיים עם טאצ'דאון מצמק לפני ההפסקה.

פילי לא נבהלה ופתחה את המחצית השנייה עם דרייב ארוך שהסתיים באנדזון ולאחר שרוג'רס השווה, האיגלס נזקקו לארבע דקות בלבד לפני שג'ורדן הווארד, עם גיחה שנייה פנימה במשחק, השיב את היתרון. כאן, ההגנה של האורחים התעלתה: פעם אחת היא בלמה דרייב על קו ה-1 בדאון רביעי ואז, בשניות הסיום, השיגה חטיפה ממסירה שקיפצה משחקן הפאקרס היישר לידיו של נייג'ל בראדהאם.

קרסון וונץ הסתפק ב-160 יארד, אך סיפק שלושה טאצ'דאוניםם, הווארד רץ ל-87 יארד ושניים ותפס לעוד אחד. 422 יארד, צמד, איבוד באוויר ופאמבל לרוג'רס חסר האונים. דבנטה אדאמס תפס ל-180 יארד.

המחזור יימשך בראשון ושני. דטרויט תנסה להדהים את קנזס סיטי ובפאלו את ניו אינגלנד. סן פרנסיסקו והג'טס הן הראשונות שיוצאות לשבוע חופש העונה.

20:00:

אטלנטה (2:1) - טנסי (2:1)

הפאלקונס מקרטעים מאוד ומאט ריאן לא מפסיק לאבד כדורים. זה הוביל לשני הפסדי חוץ, אבל בבית הם ניצחו את פילדלפיה לפני שבועיים וינסו לעשות זאת גם מול טנסי, שפתחה בטירוף בקליבלנד והתרסקה מאז.

בפאלו (0:3) - ניו אינגלנד (0:3)

מי היה מאמין ששתיהן יהיו בלי הפסד, 1.0: הבילס המפתיעים אומנם לא נתקלו עד כה ביריבה אימתנית ברמת האלופה, אבל עושים את העבודה כמו שצריך ויכולים להשאיר את הפאטס מאחור, גם אם זמנית, משהו שלא קרה יותר מדי ב-20 השנים האחרונות. כדי שזה יקרה, הם כנראה יצטרכו לעשות משהו שאף קבוצה עוד לא עשתה העונה: להשיג טאצ'דאון התקפי מול ההגנה האדירה של בליצ'יק. וגם אז, טום בריידי, שמתעלל בבפאלו לאורך השנים, יחכה בצד השני של הכדור.

דטרויט (0:1:2) - קנזס סיטי (0:3)

מי היה מאמין ששתיהן יהיו בלי הפסד, 2.0: הליונס החלו את העונה עם תיקו חלש נגד אריזונה, אבל איכשהו ניצחו את הצ'ארג'רס והדהימו בפילדלפיה. עכשיו ההגנה שלהם צריכה למצוא פתרון לפטריק מהומס, לא הדבר הכי פשוט שיש. ה-MVP מייצר יארדים וטאצ'דאונים בכמויות מסחריות וישמח להשאיר את הקבוצה שלו בשליטה.

אינדיאנפוליס (1:2) - אוקלנד (2:1)

הקולטס מוכיחים שיש חיים אחרי אנדרו לאק והם במצב מצוין להשיג שלושה ניצחונות רצופים. הריידרס פתחו עם ניצחון יפה על דנבר, אך מאז דועכים והובסו במינסוטה.

מיאמי (3:0) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (2:1)

אחרי שלוש תבוסות עצומות, הדולפינס ינסו לעצור מעט את המפלה. אומנם הם פוגשים את פיליפ ריוורס והם שוב אנדרדוג עצום בסכנויות, אבל הצ'ארג'רס פחות טובים מהיריבות שחיסלו אותם עד כה ולראייה, הם הפסידו שני משחקים רצופים ושוב פתחו את העונה בצורה מאכזבת.

ניו יורק ג'איינטס (2:1) - וושינגטון (3:0)

אחרי המפלה הביתית מול שיקגו, הסקינס עדיין מחפשים ניצחון בכורה העונה וינסו לצנן את ההתלהבות סביב דניאל ג'ונס. הרוקי שנבחר שישי בדראפט האחרון להפתעת כולם, החליף את איליי מאנינג והוביל את הג'איינטס לקאמק ענק מול טמפה ביי, בזכות תצוגה חלומית. האם הוא יכול לעשות זאת שוב?

בולטימור (1:2) - קליבלנד (2:1)

למאר ג'קסון היה קרוב, אך לא הצליח להוביל את קבוצתו להפתעה בארוהד בראשון שעבר והרייבנס, שנראים לא רע בכלל בינתיים, ינסו לחזור למסלול. אם יעשו זאת, הם יברחו עוד יותר לאכזבת העונה עד כה, קליבלנד, שההייפ סביבה התנפץ בשבועות האחרונים, בעיקר כי ההתקפה של בייקר מייפילד ו-OBJ לא מתפקדת.

יוסטון (1:2) - קרוליינה (2:1)

הטקסאנס הרשימו נגד הצ'ארג'רס, במשחק בו דשון ווטסון סופסוף הזכיר מעט את הקוורטרבק המלהיב שהיה לפני הפציעה. ההגנה של יוסטון מספקת את הסחורה עד כה ותנסה לעצור את קייל אלן, שפתח במקום קאם ניוטון וקרע את אריזונה עם ארבעה טאצ'דאונים.

דשון ווטסון יוסטון טקסאנס. AP
מתחיל לחזור לעצמו? ווטסון/AP

23:05-23:25:

לוס אנג'לס ראמס (0:3) - טמפה ביי (2:1)

סגנית האלופה רחוקה מלהלהיב בפתיחת העונה, אבל עדיין לא הפסידה וצלחה גם את הביקור בקליבלנד, בעיקר בזכות ההגנה שלה. ג'ארד גוף מוסיף להיות בינוני משהו, אך אמור להסתדר נגד הבאקס החלשים, שהצליחו לפספס ניצחון על הג'איינטס אחרי שכבר הובילו ב-18 הפרש במחצית השנייה והחטיאו בעיטה קלה על הבאזר.

אריזונה (2:1:0) - סיאטל (1:2)

קיילר מארי ממשיך לחפש את הניצחון הראשון בקריירת ה-NFL שלו וזה לא יהיה פשוט גם כאן, כי הסיהוקס מגיעים עצבניים אחרי הופעה מזעזעת והפסד ביתי מפתיע לניו אורלינס. הקארדס עשו לפיט קארול המון צרות בעבר, בעיקר במדבר, אך אם יצליחו להישאר אפילו צמודים, זה כבר יהיה לא צפוי.

שיקגו (1:2) - מינסוטה (1:2)

הברס שמו רק שלוש נקודות במחזור הפתיחה, אך הולכים ומשתפרים לאיטם ובניצחון בוושינגטון במאנדיי נייט, אפילו מיטשל טרוביסקי נראה בסדר. הווייקינגס הרשימו מול אוקלנד ויכולים להשאיר מאחור יריבה פוטנציאלית ב-NFC צפון, שנראה צמוד מאוד העונה.

דנבר (3:0) - ג'קסונוויל (2:1)

ויק פאנג'יו ללא ניצחון בתפקידו כמאמן הראשי של הברונקוס והוא בהחלט יכול להפיל לא מעט מהאשמה לכך על ג'ו פלאקו, שבאופן לא ממש מפתיע, לא פוגע. אולי נגד הג'אגס, שמצויים בבלגן אטומי מול ג'יילן ראמזי, זה יצליח במייל היי סיטי.

ניו אורלינס (1:2) - דאלאס (0:3), שני, 3:20

בלי דרו בריס, טדי ברידג'ווטר הזכיר שהוא יודע משהו וסחף את הסיינטס להפתעה בסיאטל. הוא ינסה לשמור על המומנטום במשחק הביתי הקשה הזה, מול דאלאס הדוהרת, שם אזיקייל אליוט מתחיל להיכנס לעניינים אחרי השביתה בפגרה.

פיטסבורג (3:0) - סינסינטי (3:0), שלישי, 3:15

לא לזה קיוו ב-ESPN כשבחרו את המשחק הזה למאנדיי נייט. המארחת, בלי בן רות'לסברגר כמובן, כמעט עקצה בסן פרנסיסקו אבל נותרה ללא ניצחון וכך גם האורחת, שמסתמנת כאחת הקבוצות הגרועות ב-NFL העונה. לפחות יהיה אינטנסיבי, כמו כל מפגש בין היריבות ל-AFC צפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully